{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om amning?? {{forumTopicSubject}}

Der er en ting jeg ikke kan lade vær med at tænke over så nu blir jeg simpelthen nødt til at spørge piger..

Lige fra Liam blev født har jeg haft problemer med at amme.. De første 2 døgn troede vi jeg ammede men ja der kom ikke rigtig noget ud eller måske slet ingen ting selvom vi troede det bare kørte...

Da de opdagede at jeg ikke gav ham nok mælk begyndte vi at give tilskud så han kunne tage det tabte på igen.. og jeg blev sat til at malke ud med de der fantastiske maskiner :-S

Det var et helvede da det gjorde så ondt og sled hul på mig.. og der kom næsten ingen ting ud.. tror der kom ca. 20 ml. ud i ALT.. så det var jo ikke det vilde..

På 4-5 dagen kunne jeg så mærke at mælken omsider løb til og der begyndte at dryppe mælk ud fra modsatte bryst af hvad jeg ammede med..

Vi gik jo så hen til at han er flaskebarn.. men mine bryster blir stadig spændte og hårde og han vil så gerne amme og sutte så når vi begge føler for det får ghan selvfølgelig lov..

MEN...
Nu sidder jeg lidt med følelsen af at der ikke kommer noget ud til ham og han måske bare gør det for hyggens skyld.. det drypper ikke med mælk mere og jeg synes egentlig ikke de blir så spændte og ømme mere som de gjorde for et par dage siden når jeg ikke ammede.. Så er faktisk i tvivl om der er mere mælk..

Kan det lade sig gøre?? Hvordan ved man om han får noget ud af det, altså om der er mere tilbage??

Vil bare så gerne amme ham jo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om amning??
Kommentér på:
Spørgsmål om amning??

Annonce