4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Amning..?? {{forumTopicSubject}}
Har før oprettet et emne da jeg havde problemer med den der amning men må lige høre jer igen søde piger.
Liam er jo halvt flaskebarn og halvt ammebarn..
Jeg har indtil nu ammet når jeg har følt for det og det ikke har gjort for ondt..
Men her de sidste par dage er det blevet til mindre og mindre amning..
Når jeg ligger ham til så sutter han de der 5-10 minutter højest og så blir han bare rigtig hidsig og ked.. og har slet ikke tålmodighed til at ligge og sutte mere.. og der tænker jeg så om det kan væree fordi at jeg ikke har mere mælk eller næsten ikke mælk til ham mere???
Har fået at vide at jeg bare skal lade ham sutte så kommer kan det øge mængden af mælk, men det er jo ikke nemt når han blir så hidsig og ked..
Jeg har stadig ømme og spændte bryster nogle dage og får sådan nogle små jag ud i dem..
Men er virkelig i tvivl om der er mere tilbage til ham..
Hvad tror i? (eller ved jo godt i nok ikke ved det)
Men kunne godt bruge jeres erfaring og bud på det..
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
Jeg prøvede også denne gang at kombinere amning og flaske, men det fungerede altså ikke og han får nu kun flaske, desværre.
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Men kan da egentlig godt se jeres pointe med at det er nemmere for ham at få mælken ud af flasken.. og derfor ikke gider amningen mere.. så kan det godt være jeg må overgive mig helt til flasken
maj 2008
jeps det er også rigtig hyggeligt at give flaske.. havde bare en følelse af at det jo kun er mig der kan amme ham og derfor var det noget specielt.. men ja ellers overgiver jeg mig også til flasken 100 % som det faktisk er nu..
maj 2008
maj 2008
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
min niece er blevet passet ude siden hun var 14 dage, og fået flaske. i vs får hun også flaske.
hun er nu 8 mdr og min søster ammer stadig morgen og aften, det kan sagtens lade sig gøre..
barnet skal have den mindste sut altid så det ikke går for let, og skal tilbydes brystet inden det bliver for sultent.
i starten vil det være hårdt arbejde, men efter noget tid lærer barnet forskellen på flasken og brystet.
jeg begyndte at give vito flaske for to mdr siden, da han diede meget dårligt og blev ked af det. men jeg hyggeammer stadig lidt om morgenen, og indtil for et par uger siden, også om aftenen..
maj 2008
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
helt rigtigt. Men hvis barnet gerne vil, og problemet er at det går for langsomt, så kan der arbejdes på det..
Er barnet slet ikke interesseret i brystet, er det jo helt sikkert svært, omend umuligt, at arbejde videre med..
Amning..??