{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

er hun foran ? {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
der er efterhånden mange der siger min datter er frenmmelig (staves)
Hun er 5mdr & kan

Trille fra begge side om på maven & tilbage
sidde selv
stå op hvis man blot holder i hænderne.
holde sin egen flaske,
rækker ud efter alt
Har fået den første tand ( 4mdr )
snakker/pludre helt vildt.
Løfter sig selv ( som om hun vil op & sidde )
tager alt i munden
Har fundet hendes fødder
hun rækker så småt ud efter folk

er hun foran andre på den samme alder?
Hun er kommet 2uger før termin smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er hun foran ?
  • #1   19. nov 2011 min søn er 4 mdr. har ingen tænder, og kan kun sidde med stætte.
    og er ikke 100% sikker i mave-til-ryg, men godt på vej.

    derudover kan/gør han det samme.

    tror det er meget normalt..


  • #2   19. nov 2011 Hun er 180% i af sidde selv smiley & har gjort i en lille mdr faktisk, samt det med & rulle, hun var ikke andet end 4mdr heller da hun begyndte smiley

  • #7   19. nov 2011 det ved jeg ikke.. min datter rullede rundt fra hun var 3½ måned. Fra mave til ryg da hun var 1 mdr og 4 dage hvor hun blev ved med at gøre det hele tiden så det var svært at have hende til at ligge på maven.
    og så fra ryg til mave da hun var de 3½ hvor hun rullede ind i alting.

    hun gjorde de samme ting ved den alder, hun havde dog ikke fået tænder endnu. Det var først da hun var 6 mdr og 2 dage jeg opdagede den første


  • #9   19. nov 2011
    • Mor til Gry Amalia & Oliver Vitus • - Jeg er helt enig med dig, man skal lade vær med at sammenligne børn... I min mødregruppe var Elias den mindste og lidt bag ud i starten, men han er den der er hurtigst af dem alle sammen, han er 10 måneder og kan sige hej, dygtig mens han klapper og sige nej og man siger 1 år et ord... Han startede med at kravle da han var 7-8 måneder og står op af alt ting og giver slip... Men han har til gendgæld ingen tænder og det har alle de andre børn... De udvikler sig forskelligt... + Det er ikke godt for dem at sidde selv i starten af deres leve måneder, det ventede vi længe med da deres ryg ikke kan tåle det...


  • #10   19. nov 2011 Leon kunne det samme smiley Han har dog ingen tænder endnu og han kan ikke sidde selv smiley Tror hun er hurtig til at sidde smiley Det er ikke alle i min mødregruppe der kan det og Leon er den yngste smiley

  • #11   19. nov 2011 Sådan var mine piger os smiley Synes altid at alle skal fortælle en af ens børn er forud, alle omkring en er imponeret over det ens børn han synes jeg smiley Men ja som sagt har jeg selv hørt fra alle at mine piger var meget fremlig, men tror tit man hører den kommentar smiley Men hun er da dygtig uanset hvad smiley

  • #12   19. nov 2011 Simon kunne også alt det da han var 4 måneder, men min sp har fortalt at de helst ikke må sidde selv før, de selv kan sætte sig op, for de er slet ikke stærke nok i ryggen til det.. Jeg fik det at vide med simon, og han er langt stærkere end andre børn på.hans alder, og han måtte ikke.. smiley

  • #13   19. nov 2011 Nena kunne det samme +/- og jeg fik i vide a sp at hun var godt foran (:

  • #15   19. nov 2011 Nu mor til 4,
    altså, Vito kan under ingen omstændigheder sidde selv. Han kan sidde med støtte, men det er forholdsvis nyt.

    Men han står rigtig godt når vi holder i hånden. Han løfter sig selv op, og står mens han holder i mine hænder..

    Jeg er dog ikke glad for det, da jeg er bange for at han får taget et forkert skridt (han vil jo så gerne gå) og vælter og vrider skulderen eller sådan af led..


  • #16   19. nov 2011 Nu mor til,
    jeg tror min niece stod lige så godt..
    Men da hun var 5 mdr. fik hun lavet et vrid og rev skulderen af led :S simpelthen fordi hun stod og blev holdt i hænderne. På skadestuen fik hendes forældre at vide at det var en meget almindelig skade for den aldersgruppe..

    Så derfor er jeg lidt pylret, og lader ham helst kun stå, mens jeg holder om livet på ham..

    Jeg tror også det er svært nogle gange, for vi vil jo alle gerne at vores børn kan tingene LIGE når de skal, og ikke en dag for sent. Men samtidig ønsker vi ikke at presse, for det skal jo også komme i deres tempo..
    Det er alle de bekymringer.

    Jeg bliver jo glad og stolt når folk siger at Vito er foran, men til gengæld ærgerlig over at han f.eks kan komme fra ryg til mave, men ikke mave til ryg.. For føler lidt at han er nødt til at lære at vende sig fra mave til ryg, og jeg vil sååååå nødig presse ham..

    Det er lidt alle de der ting, for vi vil jo alle vores unger det bedste!


  • #17   19. nov 2011 Lyder da til at hun er ret godt med, en dygtig pige smiley Men husk at det ikke er godt for deres ryg at de sidder op med mindre de selv kan komme op og sidde..

  • #18   19. nov 2011 hun lyder til at være godt med, men vil ikke sige hun er meget foran, en del af tingene gør vores 2,5 mdr gamle datter også..

  • #19   19. nov 2011 Nu mor til..

    Nena Kunne sidde selv da hun var 4 måneder, men med total rank ryg da hun var 4½-5 måneder (: Kun kunne stå med støtte da hun var 4 måneder, tage skridt omkring 5 måneder smiley -Der er bare nogle der kan (:

    Ditte..
    Hvilke a de ting kan hun (: ?
    Selvfølgelig kan hun nogle a de ting som er alderssvarende og noget børn kan forholdsvis hurtigt (nogle a dem).. men læser du om hvordan og hvor ledes med børns udvikling, så ER hun foran (:


  • #20   19. nov 2011 hov så vil jeg lige pointere i har ret i det med det ikke er godt, men det ikke altid let bare at ''bremse'' det (: Nena har altid ville fremad, da hun var 5 måneder gad hun nærmest ikke ligge ned mere, så for det meste var der støtte i ryggen da jeg jo ville skåne hende mest muligt.. Men hun har altid været et barn der gerne vil fremad og lære noget nyt (:

  • #21   20. nov 2011 De ting kunne mine børn også i den aldre.

    Men det har også været meget hurtige med motoriklen


Kommentér på:
er hun foran ?

Annonce