sove ude i strom?? {{forumTopicSubject}}
hejsa piger
min emma vil ikke sove ude vis det blæser meget eller regner, jeg har ikke nogne steder hvor der halvtager så når det regner larmer det på regnslaget og det vågner hun af og når det stormer er det mig som ikk syntes hun skal ud men hvad gør i der ikk har halvtage til sætte barnevognen ind under??
jeg plejer når det regner sætte hende ud ind til hun vågner også putter jeg hende inde i sengen men der sover hun ikke så længe men lidt er bedre end ingen hih
men når det stormer som de sidste par weekender sætter jeg hende slet ikk ud jeg så bange for barnevogen vælter når det blæser så meget så blir hun puttet inde i sengen..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men herhjemme sover vi helst inde - så selvom det er lige til at stille tøserne ud så sover de ikk i deres barnevogn. så putter dem i deres tremmeseng.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
jeg vil kun putte inde vis det virkelig nødvendig, ved godt folk siger det ikk har nogen betydning men kan mærke på min pige hun har det bedre når hun har været ude og sove for hun sover meget bedre ind på sit vrelse for der kan hun høre når jeg går rundt og hunden der går på trappen osv.
mar 2008
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 158
Men har man ikke steder hvor man kan stille dem, er det selvfølgelig et problem, og kan godt forstå du ikke vil ha hende til at sove ude i så meget storm, ville selv være bange for vinden tog barnevognen eller noget.
Jeg har nogengange gjort det, hvis vi er i sommerhus, og der ikke er mulighed for at komme ud at sove pga storm eller andet, så har jeg åbnet et vindue i værelset, så det bliver køligt, og ladet ham sove med hue og en ekstra trøje, så sover han lidt bedre
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Her har jeg en altan med en lævæg, hvor jeg har en ekstra barnevogn stående ude på.
Bliver det voldsomt stormvejr, kommer den ind i stuen, og han ryger i tremmesengen.
Men ellers så lig hende ind på værelset, og åbn vinduet helt op, så der kommer en masse frisk luft ind? Eller gør som Gitte foreslår, og stil barnevognen indenfor, og så barnet derned i.
Vito sover helt klart også bedst udenfor! Skal han sove indenfor sover han max 20 minutter, men udenfor sover han efterhånden 1-1½ time.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 91
mar 2008
men jeg sætter hende ude når vejret er godt også finder jeg læ steder ..
for som en af jer skriver så sover hun altså meget bedre ude til middag
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
mar 2008
sove ude i strom??