{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

sove ude? {{forumTopicSubject}}

hej

emma har ikke sovet ude siden torsdag i sidste uge pga det har været så kold og vi ikke har noget skur hun kan stå i ,

Hun har ikke sovet til middag de dage hun har spvede inde hvornår må hun komme ud igen?

idag?

hun har lige været forkølet men skal startet i dp mandag og der kommer de jo ud og min moar siger de har bedst af sove ude hvilket jeg ved men pga vejret gik det jo ikke men er det for koldt i dag og sætte hende uden for???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sove ude?
  • #1   10. feb 2012 Frederic har altid sovet ude og i hans voksi pose... Småsyg eller ej..

    Meget handler jo om at føle sig frem, så længe barnevogn står i læ og fri fra træk osv - vil jeg ikke mene det er et problem...


  • #2   10. feb 2012 Mine er syge nu og de sov ude igår - det er kun minus 4 grader nu nemli - jeg pakkede dem bare godt ind og så ud med dem smiley Silja tog 2 timer og hvis jeg ikk havde vækket Vigga havde hun nok taget 4-5 timer istedet for 3 smiley

  • #3   10. feb 2012 De må bare ikke sove ude hvis de har feber.

  • #4   10. feb 2012 jeg har et lille hjørne hvor der læ og barnevognen kan står hvor vinden blæser hen over læ henget, jeg pakker hende altid i varmt tøj inden hun kommer det bare for jeg tror nemlig osse det snot osv ikke vil slippe for hun er inde hele tiden , men hun mangler de tre timer i barnevogen

  • #5   10. feb 2012 men hhun har ikke feber hun snotter bare lidt og hoster lidt men ingenting i forholdt til hvad hun har gjordt hun har lydt som en på 80 år der har røget hele sit liv for 3 dage siden

  • #7   10. feb 2012 Jeg synes Emma trækker vejret bedre og snotter mindre efter hendes lur i kareten smiley

  • #8   10. feb 2012 Vito har været snottet i 14 dage, han sover ude alligevel. Så længe der ikke er feber, og det er varmere end -10, så er det bare ud.

    Frisk kold luft, hjælper på forkølelse!! Det er derfor man skal sove med åbent vindue og rigtig kold luft, når de er syge, eller lade dem sove ude i barnevognen.


  • #9   10. feb 2012 ja de første dage havde hun feber og var rigtig dårlig der var hun inde i soveværelset men sov højt ½ time så har jeg ikke ture sætte hende ud pga det har været så mange minus grader men i dag der hvor hendes barnevogn skal stå er der minus 1.4 grader ,

    men det 4 dage siden hun har haft feber der kun lidt morgen og nat hoste tilbage og lidt snor i næsen så jeg sætter hende ud uha glæder mig til en frisk pige der har sover en helt middags lur og mor kan komme til gøre rent hihi


  • #10   10. feb 2012 Ja vi har kun 17grader i soveværelset for tiden og for fanden det er koldt !!

  • #11   10. feb 2012 ved ikke hely hvad vi har men har kun tændt for 2 på begge men der kold lidt men vi plejer ikke have meget varm der ellers kan vi ikke sove men da hun var helt bette var der lidt varmer men har skruet ned igen he

  • #13   10. feb 2012 kun heller aldrig drømme om sætte hende ude med feber, men hun sover ude nu og har sovet 1½ time nu hvor hun plejer sove ½ time inde

  • #14   10. feb 2012 Tania,
    forkølede børn må gerne sove ude - hellere end gerne!

    Var hos lægen i dag, fordi Vito er så hæs. Men hals, ører og lunger er fine, så så længe han ikke havde feber, skulle han endelig bare fortsætte med at sove ude smiley

    Selvfølgelig skal et hammerhammersygt barn, uden feber, sove hvor man kan holde øje med det, men ud med forkølede børn - det er kun godt.

    Jeg har selv været rigtig syg her, samtidig med Vito, og jeg trak altså vejret MEGET bedre på de lange køreture i min bil, som stort set ingen varme producerer.


Kommentér på:
sove ude?

Annonce