{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

hjælp og råd søges {{forumTopicSubject}}

hej tøser

så har jeg igen brug for råd fra jer

sagen er den at jeg ik har mælket ud siden min datter var 5 uger og derefter har hun fået ersatning hvilket har været et helved uden lige med skrige tur forstoppse og en masse indlæggelser vi fandt så ud af at hun havde mælkeallergi og får nu mælk som ik giver problemer eller jo det gør det for hun bliver ik mæt af det og er nu begyndt at sove mere og være meget urolig kontaker så min sundhedsplejeske og siger det nok skal gå og bare har brug for mere søvn fint nok må jo os lytte men idag kunne jeg altså ik lade det stå på mere og tog til lægen og helt rigtigt hun har kun taget 100 g på på 12 dage selvom hun spiser mellem 1000-1200 ml i døgnet hvilket jeg godt ved er for meget men er nu sat til og skulle mælke ud og se om jeg ik kan få min mælke prodution igang igen men hvad pokker går jeg hvis ik jeg kan?? bare hun får 100 ml af normal ersatning giver det hende hård forstoppelse ?? jeg vil gøre hvad som helst bare det hjælper og vi slipper for en ny indlæggelse for det kan jeg altså ik klare psykisk øv øv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp og råd søges
  • #1   6. dec 2011 hjælper det ikk at give hende NAN HA ??? eller laktulose i NAN ??? bliver hun virkelig ik mæt af den der mme som man kan købe på apoteket for mælkeallergi- vildt..

    altså 100gr på 12 dage er oki hvis hun ikk taber sig eller styrtdykker på hende's vægtkurve !!


  • #2   6. dec 2011 hvilket mærke har du prøvet og give hende ?

    min søn kan heller ikk tåle alle mærker.....


  • #3   6. dec 2011 allomium eller hvad den nu hedder kan mine heller ikk tåle - de kaster op af den smiley
    men NAN kan de godt bare der er laktulose i flaskerne sådan lidt - fordi ellers giver det nemli forstoppelse....


  • #4   6. dec 2011 Hipp mme skulle vist os være oki til maven... mener den øko hedder hipp..

  • #5   6. dec 2011 har prøvet nan pro nan ha syrnet hipp hipp alm og til særte maver bauies staves syrnet alm og allomium og mælk fra hospitalet mod mælkeallergi.

    hun dyrker i sin kurve meget og sover meget og når hun er vågen skriger hun og spiser voldsomme mængder mad lige så snart hun får noget af det der skrevet udover mælk fra hospitalet som hun ik bliver mæt af for hun forstoppelse hun er os på et halvt brev movicol som ik hjælper hvis hun får andet end det fra hospitalet jeg aner ik mine levende råd har hun ik taget 50 g på til fra skal vi igen indlægges hvilket jeg ik kan klare uden og knække psyskisk sammen


  • #9   6. dec 2011 ja den fra apoteket fik jeg os at vide mine skulle prøve fordi de troede der var allergi.

    men det var der ikk heldigvis... men vores får NAN med laktulose og det er fantastisk..

    siger lægerne det er det eller har de testet ???


  • #10   6. dec 2011 altså hvis hun æder og ikk tager på ville jeg meget gerne indlægges selvom det er skide hårdt ( har været det og går til kontrol med den mindste af mine ) men der må jo så være noget galt - enten næringen eller hende.. så ville da kræve de undersøgte hende fra top til tå...


  • #11   6. dec 2011 Malthe fik den gang han var lille NAN alm og vi endte ud med 10ml laktoulose om dagen og det vill evi så undgå med Kaya så vi bruger NAN ha og der er indtet problem

  • #12   6. dec 2011 hun bliver ik mæt af det mod mælke allergi som jeg fik med hjem fra hospitalet som vi efter følgene har hentet å apoteket vi har forsøgt med latolose uden held og er derfor på movicol

  • #13   6. dec 2011 og er derfor ved og se om jeg kan produkser mælk igen men det ene bryst vil ik gerne og brænder efter jeg har sat med mælke maskine det andet går fint piv piv giver snart op

  • #15   6. dec 2011 mange tak det skal prøves men skal vel ha respet på det

  • #18   6. dec 2011 jamen det gør det jo ik når hun spiser mellem 1000og 1200 ml i døgnet hunvejer kun 3880 og skal max ha 700 ml har snakket med læge sp er ik noget værd hun siger jeg bare skal lade hende spise hvilket jeg ik vil på nogen måde det er ik sundt for hende og hun er begyndt og blive slap hvilket jo er klart når hun i 12 dage har kæmpet for at få nok og spise og ik har ville sove på et tidspunkt kan hende lille krop jo ik mere jeg har banket i bordt ved 2 læger og de vil ik indlægge hende lige nu da hun jo spiser ja men hun er slap og træt men er det ik bedre imorgen må jeg jo igen forsøge og råbe nogen op for hun skal ik bare spise så meget og sove og virke slap

  • #24   6. dec 2011 det kan ja skade hende på længere hen jeg havde ik været nervøs hvis ik det var 500 ml det var over og hun tog fint på men det gør hun ik og hun sover mere og mere og er svær at holde vågen når hun skal spise sådan var det ik for et par dage siden derfor begymre det mig efter hånden min datter kunne ha været død mange gange efter hånden pga læge fejl derfor vil jeg på ingen måde vente på hun intet kan igen

  • #26   6. dec 2011 det er jeg jo os nød til men er godt nok ved at knække helt har kæpet for at blive gravid mistet 6 gange kæmpet både for hende og mit liv og derefter måtte bakke i bordet underligt nok er jeg ik blevet tilbud hjælp til at få snakket alt igennem til trods for jeg med sikkerhed har fødels dep juhu for det danske sundheds systemt

  • #28   6. dec 2011 det gør jeg os men kan mærke min krop efter handen er nået der til hvor det er svært at blive ved og sover møg dårligt min hjerne køre på høj tryk og har svært ved at spise og har kvalme og hovedpine hverdag har tabt over 35 kg på 20 uger hvilket ik sundt

  • #30   6. dec 2011 læge skift er overvejret dog er der ik flre inden for 20 km fra hvor vi bor

    jo min mand min mor og sviger mor men kunne godt bruge lidt hjælp ude fra


  • #32   6. dec 2011 er jo os nød til og ind med hende igen igen de sidste par dage er gået ned af bakke fra at være vågen hver time for at spise til at sove 5 timer skirige få tør numse og så spise 60 ml og så falde i søvn er max vågen 20 minutter og intet kan vække hende bryder mig ik om det og ved jo und taber sig tror hendes krop mangler væske og mad lyder underligt ved jeg men hvad kan det ellers være

  • #35   6. dec 2011 ik vild tunge bler kun en smule ca 5 gange det sidst døgn dog en rigtig våd ble er begyndt at veje den for og se hvor meget der ca kommer

  • #37   6. dec 2011 det sys jeg ik det gør lidt måske

  • #38   6. dec 2011 Kender ikke lige til det med mme fordi jeg har ammet Hjalte og gør det stadig.

    Meeeen kender helt sikkert til det med vægten, Hjalte tager slet ikke det på han skal og har aldrig gjort det.. Jeg har fået at vide jeg skal stoppe med at tænke så meget på det, da de er tilfreds så længe han ikke taber sig..
    Hvor længe har det stået på at hun spiser så meget ?? Hjalte havde en lang periode hvor han spiste hele tiden m aftenen og det er vist meget normalt..


  • #39   6. dec 2011 det har hun gjort ca 3 uger hun det er ik normalt at hun skal spise hver 2 time hele døgnet rundt hun har får taget mere på og nu er hun begyndt at blive slp hun er 20 uger og vejer kun 3880 og er 51 lang

  • #40   6. dec 2011 okay Hjalte spiste altid hver 2 time da han var den alder..

  • #41   6. dec 2011 Ej hvis hun bliver slap og svær at komme i kontakt med er der sku da noget helt galt. Hvis jeg var dig ville jeg godt nok ringe til vagtlægen og så fortælle alt det du skriver her. I min verden lyder det ikke godt og min første tænke var menigitis (staves) ikke pga maden men pga hun ikke kan kommes i kontakt med samt sover meget. Jeg synes du skal ringe til vagt lægen

  • #43   6. dec 2011 jeg ville også prøve vagtlægen selvom jeg tvivler på han vil gøre noget..

    Kan se at Hjalte vejede 3700 da han var 5 måneder så det er ikke så unormalt det hun vejer..


  • #44   7. dec 2011 Har du været ved vagtlægen eller ? Har sådan tænkt på dig og din datter.

  • #46   7. dec 2011 Tanja jeg sidder og tænker at hun sikkert har haft ringet og sikkert er blevet indlagt siden vi ikke har hørt noget. Håber hun få hjælp.

  • #47   7. dec 2011 så er vi hjemme igen og har fået et svar hun manglede væske og var bare træt hun har desværre arvet min omvente sukkersyge så derfor får hun ik nok ud af sin mad derfor skal hun starte på medicin og ha det samme og spise dog til mælkeallergier bare et andet mærke og så skal hun til kontrol hver uge og så skulle det virke når hun får medicin mod sit omvendte sukkersyge måtte køre helt til kbh i går aftes da de ik kunne finde ud af hvorfor men er allerede hjemme igen de er sq hurtige

  • #49   7. dec 2011 Hvor er det dejligt at høre at i nu har fundet ud af hvad der var galt med bette pigen. Har som du jo kan læse tænkt noget på jer. Var få lidt bekymret før din bette pige.

  • #51   7. dec 2011 hun får det der Profylac plus noget klrt væske der skal i for og gi et eller andet haar ik lige kunne nå og sætte mig 100 procent ind i det

Kommentér på:
hjælp og råd søges

Annonce