{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

HJÆLP mig råd {{forumTopicSubject}}

Hej Piger.

Sagen er den at jeg ejer et hus sammen med min xmand som er sat til salg, men han bor stadig i det!

Jeg har en masse personlige ejendele derude som han ikke vil udlevere til mig, og da han har skiftet låsene ud kan jeg ikke bare gå ind.

Hvergang jeg kontakter ham for at vil have mine ting bliver han bare modbydelig og ber mig om at slappe af.
Han har selv en kæreste, det fik han 2 uger efter. Og nu har han fundet ud af at jeg kærester med en, og det gør ham slet ikke mere samarbejdsvillig.

Er der overhovedet noget jeg kan gøre? eller er det bare at vinke farvel til de ting.

ååh jeg er så frustreret over at man ikke kan snakke som voksne mennesker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP mig råd
  • #1   29. aug 2012 har du adresse der kan han ikke stille noget op, selv politiet vil ikke se det om indbrud hvis du ' bryder ' ind da du bor der og han ikke må nægte dig adgang.
    Men ring ind til Politiet om fortæl dem det, måske de vil hjælpe dig med at få dine ting.


  • #2   29. aug 2012 Tak for svar smiley

    jeg ringede til gratis retshjælp og de sagde at jeg kunne hive det igennem fogedretten også ville de skaffe mig adgang.

    Det ringede jeg og forklaret xmanden at enten så udlevere han det frivilligt nu ellers går det igennm fogedretten.. Pludselig bliver han meget samarbejdsvillig og jeg kan hente min ting idag smiley det var åbenbart skrappere midler der skal i brug smiley


  • #3   30. aug 2012 Du må gerne komme med en låsesmed og få ham til at låse op.. Huset er dit..
    Du kan evt være fræk, og vente til han er kørt på arbejde, så du ved at der ikke er nogen hjemme, og så få et par venner til at hjælpe dig med at flytte.. Så kommer han pænt hjem til et tomt hus.

    Og du kan IKKE straffes for dette..

    Min mands kammerat var ude for det samme.. Udover at han og xen havde delt tingene, og hun valgte at "stjæle" det hele. Det eneste hun ikke kunne stjæle var knallerten da den stod i hans navn på papiret. Det var pga forhandleren at kammeraten fandt ud af hvad hun var i gang med. Hun prøvede at sælge den tilbage, hvilket de fandt mistænkeligt, så mens hun ventede i butikken ringede de til kammeraten for at hører om det var ok at de tog den tilbage.
    Det endte self med en masse politi, som faktisk ikke kunne gøre en skid ved at hun stjal alle de andre ting..


Kommentér på:
HJÆLP mig råd

Annonce