{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Vil ik sove på eget værelse, what to do? {{forumTopicSubject}}

Ja Cody kom i søndags på eget værelse. Men hver evig eneste nat vågner og græder han 2-3 gange hver time cirka. Vi er ved at få grå hår, og overvejer kraftigt at flytte ham ind til os igen, BARE for at få sovet en hel nat. smiley

Han var ellers stoppet med flaske, men de sidste nætter har han fået 2-3 flasker om natten.
Han falder nemt i søvn om aftenen, og problemet kommer først efter kl.23 cirka.
Vi har prøvet at lade døren stå åben, lade lyset være tændt i gangen og at sidde hos ham. Men intet hjælper.

Er han bare stædig? Bange/utryg? Og hvordan skal vi lige gribe det an?
Æv det er hårdt når ingen af os får noget søvn. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ik sove på eget værelse, what to do?
  • #1   5. jan 2012 jeg ved at min emma vis der lys så vågner hun osse så vi famler os op på værlset i mørke men hun sover dog stadig inde ved os hun ½ år, har i provede og ligge en af jeres bluser ind til ham så han har jeres duftet?

• #2   5. jan 2012 der kan være forskellige årsager så i må prøve jer lidt frem over nogen dage.. alså ikk forskelligt hverdag men det samme et par dage..

1 ,, han ska lige vænne sig til a være alene , så gå til og fra hele tiden måske med en lille nat lampe tændt inden ved ham.. tro mig det er en utrolig dårlig ide a tag ham tilbage eller med ind for hvergang i gør det udsætter i kampen eller hva man ska kalde det..

2 , måske har i allrede fået givet ham en dårlig vane med igen a få flaske om natten ,, ved godt med 3 børn a det er det nemmeste,, og man lyn hurtugt falder for fristelsen.. når man er rigtigt søvn undersku..så prøv a gi lidt vand a kop el mælk og forvendt han bliver rigtigt gal og syntes han har de ondeste forældre i verden ..

men vil ligge hovdet på blokken hvis i følge disse råd så får i alle jeg søvn tilbage i løbet a et par dage,,men det er ben hårdt i de dage det står på..
    så held og lykke med det,,

• #3   5. jan 2012 Hippo så kom Emma til verden A: Vi lader også lyset være slukket når vi går derind, også fordi han ellers bliver lysvågen. Vi har dog ikke prøvet det med blusen, måske det sku prøves. Han har dog ALLE hans bamser som han elsker at ligge med, og ja alt er ellers som det plejer at være hos ham. smiley

liane ,line og lasse N: Når han græder får han lige lov at græde lidt, og så går vi derind. Så jeg synes ellers vi er gode til at gå derind, han får lidt vand og sutten, og får så sagt godnat. Vi har godt nok en natlampe, men den er ik sat til, for normalt vil han gerne have det HELT mørkt. smiley
    Ja måske har vi vænnet ham til at han skal have flasken igen, men kan han virkelig få sådan en vane så hurtigt? smiley
    Men ja, vi må vel bare bide tænderne sammen. Desværre tog hans far ham ind til os cirka ½ time i nat, hvorefter jeg så "beordrede" ham til at ligge ham ind igen...

Æv, vi mangler bare vores søvn!. Puuh....

• #4   5. jan 2012 ja DESVÆRRE .. kom til det med lasse som er nr 3.. he he så fodi man har flere børn laver man stadig fejl.ha ha men er oz meget pyllret med ham i forhold til tøserne ,fordi han er meget syg og tit indlagt.. men gu det hårdt..

men få for en sikkerheds skyld oz lige lægen til a tjekke ørene for det kan oz være dem el tænder....men de faser som dem han har nu får de desværre i perioder

• #5   5. jan 2012 Vi har lignende "problem".... Vores er bare 15 mdr og tvillinger..... De kan også nemt bede om en flaske i løbet af natten, det de får er dog meget tyndt - 200 ml med en ske i (blandet) de får dog kun tilbudt ca. 60 ml af blandingen af gangen..... Når de har fået det, ikke altid de drikker det hele så sover de normatlvis igen.....

Men i nat har de næsten vågnet hver time, på skift..... Det skal dog siges at de begge har væske i ørenene og tænder som vælter frem......

De har sovet igennem i perioder men aldrig voldsom mange dage af gange, men vi har været ned på en enkelt "flaske" pr. barn eller kun det ene - mange nætter i træk..... Men men

De har sovet på eget værelse (fælles) siden de var 8 mdr. mener jeg - hver sin seng dog, som står væk fra hinanden.....

Så kan kun sige - vi står i fælles båd ;( og det er ikke sjovt

• #6   5. jan 2012 Katja har en natlampe, og en cd der kører 1 gang igennem når hun skal sove, og så får hun de bamser og bøger med ned i sengen hun lyster, plus sut, klud og hendes elskede hundebamse

• #8   5. jan 2012 mor til tvillinger .. er begger øre børn?

ÅÅHH stakkels dig .. lasse var kolik, barn nu øre ,astma og allergi barn .. syntes de øre perioder godt kan trække tænder ud ind imellem bare med et ..

• #9   5. jan 2012 Tania - Det er en lille lampe der ikke lyser så kraftigt, man kan fx få nogle i Netto hvor det er en ko eller en måne

• #10   6. jan 2012 Ja de har begge væske, han har haft mellemøresbetændelse 4 gange og hende 2 gange... (mener jeg)

Så de vel ikke såkaldte øre børn endnu smiley

Men ja man er da lidt hængt op og sammenhængende søvn er en luksus ting smiley Men jeg er ikke stakkels - jeg er velsignet (" på godt og ondt" ) smiley

Kommentér på:
Vil ik sove på eget værelse, what to do?

Annonce