769 visninger
|
Oprettet:
15 dage vil ik sove {{forumTopicSubject}}
Ja min pige på 15 dage er dejlig nem lige indtil det bliver eftermiddag.. Hun vil faktisk ik sove fra nu til i aften kl 23 kun lidt på armen og ellers vil hun bare være hos mig.. er det normalt?? ved ikke hvad jeg skal gøre...
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 131 Svar: 911
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Tror der er mere normalt end man hører om, for jeg har hørt flere sige at deres spædbørn heller ikke vil sove om dagen, eller kun vil sove i armene.
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 184 Svar: 987
hvad så når hun skriger hver gsang jeg ligger hende væk?? skal je bare blive ved som jeg gør eller er det forkert.. altså nu ligger jeg hende fra mig 5min efter så græder hun, jeg tager hende op ser om der er noget i bleen nej når hun falder til ro ligger jeg hende igen... er det bare at blkive ved sådan??
jun 2008
Ja jeg ammer, vil lige fortælle dig hvordan det køre her til en samligning
hun vågner gerne kl 8. så for hun lidt at spise, så for hun tøj på og så kommer hun ned på sit aktivitetstæppe lidt og så for hun lidt mere mad og så er det ud i barnevognen at sove, det kommer hun ca, kl 09.00 - 09.30 og så sover hun faktisk til kl 13 14 stykker og derfra vil hun ikke sove mere.
det køre bare ellers perfekt om dagen der er ingen ting, det en fast rutine hver dag, men når hun er vågner fra den lur er der ikke længer nogle rutine, så hun små pylret og vil hældst ligge og hygge sutte hele aftnen, hvis hun falder i søvn lægger jeg hende fra mig og hun vågner 5 min efter og sådan fortsætter det stort set hele aften til mellem kl 9 og 11. og så sover hun til kl 2 om natten hvor hun for mad og igen kl 6. hvor hun så sover til kl. 8.
nu er jeg så småt begyndt at kan få hende til at tage en lille lur på 1 - 2 ved en halv fire, firetiden så det da et skridt frem ad.
jeg var også bange for jeg ikke havde mælk nok om aftnen og at det var det der var galt, men fandt så ud af med SP at det er ikke det der er galt
jun 2008
15 dage vil ik sove