{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

reaktion på weekenden :( :) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg lavede jo en tråd herinde omkring at vi skulle til kæmpe fest og hvordan vi skulle forberede os osv.

Tvillinger har haft en hård weekend kan man sige både og.. fordi Fredag var vi til vores normale fredagsmiddag hos deres momse - spiste og så X-factor. Vi har faste dage vi ses så tøserne ser min familie så tit som muligt smiley
Det gik som normalt stille og roligt - ingen problemer.. vi hyggede os og spiste god mad alle sammen:)

Lørdagen gik så med at farmand tog på arbejde og tøserne og jeg havde en hyggedag - vi gik alle i bad - hyggede med lidt leg osv.
så blev vi hentede af deres gudfar og skulle hjem til ham og moster og momse - da deres gudfar hodlte fødselsdag - alt gik super indtil gæsterne kom og så gik det ellers løs.. især vigga reagerede - men tror jeg ved hvorfor !
Larm fra 16mennesker i et mindre rum - det kan gøre meget for sådan en lille str ligemeget hvad.. så hun lå mest inde i soveværelset sammen med enten mig eller manden.
så tog vi hjem og havde min søster med - da vi kom hjem var der INGENTING overhovedet - så vi sluttede dagen af med hygge. kl 23 var tøserne i seng smiley
så pakkede jeg taskerne osv til dagen efter - hvor turen skulle gå til jylland.

så blev det søndag og vi vågnede kl. 8.30 hvor silja ville op og have mad smiley ( havde ikk stilt vækkeuret fordi de vågner jo ALTID kl. 8 senest *G* ) så fik hun mad og blev lagt til at slå mave i kravlegården og så farede vi voksne ellers rundt og skulle blive klar..
TÆnkte over at det var da morsomt at vigga ikk vågnede men lod hende sove fordi det ville måske gøre chancerne større for en god dag mellem alle de mennesker..
da vi alle så var færdige - silja var kommet i tøjet og kl. nærmede sig 10 tænkte vi alle nu måtte hun gerne snart vågne smiley Vi pakkede så bilen så vigga var det sidste som skulle gøres klar..
kl. 9.50 vågnede vigga *G* så blev hun gjort klar og hun var i super humør..
turen til jylland tog 2½time og de sov hele vejen derover smiley
Festen var jo i et kæmpe lokale - men alle skulle jo lige hilse på tøserne da de sidst så mig da jeg var 32 uger henne smiley
så gik vi til bords og tøserne sad hos os - ingen problemer - de smagte endda maden og det hele gik super.
da de skulle sove var de lidt trætte og kede af det. men de faldte i søvn og sov kun små 20-30min desværre.
men det virkede ikk til at være noget problem.. de holder 6timer ud til festen i godt humør og folk får da os lov at snakke og nusse..

så køre vi hjem igen og de sover hele vejen stort set smiley

da vi kommer hjem skal vi lige falde ned og de får deres natflaske eller natmad - kl. 23 ligger de i sengen igen.. og vi tænker bare JUBII det er måske fremskridt og de kan måske klare noget mere nu..

men vi blev klogere smiley Hele natten har de vågnet hele tiden . silja måtte over til mig og sove - vigga blev dog i sengen men vågnede mio. a gange !!

de vågnede så først kl. 9.30 og 9.45

men nej hvor var jeg træt alligevel - manden var os hel færdig da han kørte på job

Øv det var bare så øv at de reagerede sådan fordi vi havde lige håbet efter sådan en god dag smiley

Bare en lille updatering her fra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reaktion på weekenden :( :)
Kommentér på:
reaktion på weekenden :( :)

Annonce