{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

mig der er unormal?? {{forumTopicSubject}}

ja jeg var jo til kønsscanning og hørte babys hjertelyd for første gang. synes alle siger at man skal forvente at blive rørt når man høre den første gang , men det sagde hverken mig eller kæresten noget. og ingen af os har fældet en tåre under de 3 scanninger vi har været til.

er vi unormale ??

det skal siges at som nogle af jer ved, så havde jeg en rigtig dårlig rektion (efter egen mening) da vi fik at vide at vi skulle have en dreng. jeg havde ingen ide om hvad jeg ventede mig af køn og var ret ligeglad bare den var sund og rask. men alligevel havde jeg bare ikke en god reaktion på at den bette havde tap. smiley

nu har haft weekenden til at være sur på mig selv over min reaktion og begynder langsomt at glæde mig til at skal have en dreng. nogle af jer der har oplevet dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mig der er unormal??
  • #1   3. okt 2011 Vi har heller ikke fældet en eneste tåre på noget tidspunkt.. Vi har smilet til hinanden og været stolte, men ikke så vi havde tåre i øjnene overhovedet...

• #2   3. okt 2011 føler mig allerede som en dårlig mor smiley

• #3   3. okt 2011 det går mig super meget på. så håber ikke jeg bliver haglet ned over min nedern reaktion på en søn.

• #4   3. okt 2011 Jeg har været til to scanninger, og hørt hjertelyd. Jeg har heller ikke fældet en tåre eller blevet rørt. Bare glad for at se det så fint ud smiley - synes der er andre ting i min graviditet som jeg er blevet rørt over, som har været "ligegyldige" ting jeg ikke ville begynde at græde over normalt.
    Jeg har da også en drøm om en lille pige og håber det lidt, men samtidig vil jeg da også blive glad for en dreng. Bare barnet er sund og rask.

• #5   3. okt 2011 hjertelyden sagde mig overhovedet ingenting!!.. det var rart at det var der, men jeg blev bestemt ikke sentimental af det..

græd ikke over fødslen, og har heller ikke grædt efterfølgende..

vi er alle forskellige og man SKAL ikke græde fordi man bliver mor..
    er sikker på at du bliver gudelykkelig når din lille datter kommer til verden..

jeg havde ingen ønsker om køn, men var sikker på at det var en dreng. havde det været en pige, havde det helt sikkert også været noget jeg skulle bruge lidt tid på at fordøje..

• #6   3. okt 2011 Sofie: jeg synes jo ikke selv jeg havde ønsket en pige. men det havde jeg sikkert inderst inde(uden jeg var bevidst om det), for hvad kan ellers få mig til at reagere sådan?
    kan det også være det at det ikke er en den mere men en ham?? Hmmm .. det hjælper lidt efter jeg er begyndt at købe ting.

• #7   3. okt 2011 Jeg tudede hverken da jeg hørte hjertelyd,blev scannet eller da nogen af mine børn kom til verden.. Jeg føler mig nu ikke unormal ;o)

• #8   3. okt 2011 ACS: jeg skal have en dreng og ikke en pige.

• #10   3. okt 2011 jeg tror også på at jeg ændre min dårlige reaktion når først jeg begynder at mærke ham sparke og især når han bliver født smiley

• #11   3. okt 2011 Glæd du dig bare over at i skal have en lille dreng,de er så absolut lige så søde som små piger smiley I min første graviditet håbede jeg også på en pige,men da jeg så blev scannet og fik at vide at det var en dreng,jamen da elskede jeg da bare den lille fyr i maven og ville da heller ikke bytte ham væk med nogen som helst små pige ...

Idag har jeg så både min skønne dreng og en lille pige..

• #12   3. okt 2011 altså man er forskellig og man reagere som sagt meget forskelligt.

Vi tudede da ikk når vi hørte hjertelyd - men rørte blev vi meget... men det gjorde vi til alle scanningerne i starten indtil vi blev scanet op til flere gange om mdr. så var det sådan lidt vanesag..

• #13   3. okt 2011
    Jeg har heller ikke grædt til nogle skanninger.. Jeg græd så da hun kom ud, smiley Jeg syntes lige meget hvor mange gange jeg er blevet skannet, (hvilket er mange gange) at det er fuldstændig urealistisk, og kan ikke knytte mig til det som er på en skærm foran mig.. Min mand græd da han fik at vide at vi skulle have en pige, fordi han blev så glad.. Men det er også den eneste måde de kan forholde sig til det..

Jeg nyder spark, og maven som forhåbentlig snart kommer smiley Men det andet siger mig ærlig talt ikke så meget... Det er rart at få at vide at baby er sund og rask, men ellers er der ikke så meget i det..

- Men jeg må så også som dig, indrømme at jeg også blev sådan lidt "EN DRENG??" , i stedet for "AAAAAJ; EN DRENG!!" .. jeg forventede det, og vil gerne have en dreng, men på den anden side, ville jeg gerne have en pige, fordi jeg så vidste hvad jeg gik ind til, .. Jeg kan IKKE forholde mig til at vi skal have en dreng.. Jeg er vokset op med min mor, og mine 4 søstre, .. Har aldrig rigtig leget med drenge, men kun med piger, .. Så jeg ved slet ikke hvordan en lille dreng er, om jeg er i stand til at være så god en mor for ham, som jeg er for Agnes, smiley Men det er jo faktisk helt åndssvagt, for babyer og jo babyer uanset køn, og jeg skal jo nok klare det smiley Håber jeg, ..

Ellers har jeg jo min mand, som må kunne træde til smiley Men er heldigvis ikke i tvivl om at jeg kommer til at elsker lillebror så højt som storesøster, men det er altså stadig underligt, fordi det er så ukendt ! smiley

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #14   3. okt 2011 Du skal ikke have det dårligt med dig selv eller føle du er en dårlig mor allerede!!

Jeg troede også jeg ville græde - men følte kun stor glæde. Kunne ikke lade være med at smile og kunne ligge længe og beundre den lille klump. smiley

tror bestemt det er forskelligt hvordan man reagere... smiley

• #15   3. okt 2011 om der er en tap eller ingen tap - det er ligemeget.. husk det er vigtigs at barneet har det godt. og ja man får et anderledes forhold til bebs efter man har mærket spark smiley

• #19   3. okt 2011 Jeg tuder hverken da jeg opdagede jeg var gravid, til scanning, da jeg hørte hjerte lyd eller da jeg fødte, jeg er bare ikke typen der græder over alt muligt. Bliver super glad og smiler men det er det og man er jo ikke en dårlig mor eller far af den grund.

• #20   3. okt 2011 Jeg har vrælet første gang jeg så begge børn på skærmen.... Ellers ikke... Men er blevet rørt, og det har da sagt mig noget... det var det som gjorde det hele så virkeligt for mit vedkommende smiley

• #22   3. okt 2011 Du er ikke unormal søde smiley
    Jeg har heller ikke grædt de to gange vi har været til scanning, men har været stolt og rigtig glad ..

Da vi fik at vide det er en dreng, skulle je lige vænne mig til det .. Men det var mere at det var en HAM og ikke en DEN mere smiley

• #23   3. okt 2011 Kender godt til følelsen af at blive flov over sig selv. Vi fik jo af vide til kønsscanning at vi skulle have en lille pige, hvilket var vores begges højeste ønske nu vi havde en dreng i forvejen, så vi var begge meget lykkelige.

Vi får så af vide til md scanning at det var en dreng, og jeg tudbrølede i et døgn snart. Jeg var så flov over jeg blev så ked af det, for det vigtigste var jo at han var sund og rask. Efter 2 dage ca kunne jeg begynde at glæde mig over det blev en dreng.

Nu er Alexander 18 dage og jeg elsker virkelig den lille dreng højere end noget andet og kunne slet ikke forestille mig han skulle have været en pige.

så bare rolig, du skal nok komme til at elske din lille dreng.

• #24   3. okt 2011 Du skriver du havde en dårlig reaktion, efter din egen mening - men hvordan reagerede du?? smiley

Tror ikke du er unormal søde.. Alle folk er forskellige og reagerer forskelligt! Tænker lidt at det måske er fordi det nu er gået 100% op for dig at du virkelig ér gravid og at du nu skal være mor.. nu har du fået kønnet at vide, og du har nu noget at skulle forholde dig til/kan forholde dig til smiley

Og i din underbevidsthed så kan det jo godt være du havde regnet med en pige, og din "krop/hjerne" derfor reagere som den gør!

• #25   3. okt 2011 er glad for at i ikke synes at jeg er en total idiot over mit indlæg her. er super glad for at i tror det nok skal komme smiley
    dejligt i gider og dele det med mig smiley smiley

• #28   3. okt 2011 jeg reagerede sådan at da hun sagde det var en dreng blev jeg bare mundlam og kiggede på min kæreste og lavede ked af det ansigt. og resten af dagen gik jeg med hængemule smiley
    efter jeg har købt lidt til ham er det blevet bedre og glæder mig en lille smule mere nu. men jeg håber det kommer i takt med at jeg mærker ham og føder ham.

• #30   3. okt 2011 vingummi,
    ja sry, ved ikke lige hvad der skete i mit hoved der :S

men jeg er sikker på at du kommer til at elske din søn ubeskriveligt højt - også selvom du skal have lidt tid til at vænne dig til tanken.

du bliver ikke en dårlig mor, og du er ikke en dårlig gravid..

der er ikke nogen fast opskrift. nogle tuder hele graviditeten igennem, og nogen fælder ikke en tåre., og så er der alle dem imellem..

• #32   3. okt 2011 Jeg har ikke grædt til scanning. Kun blevet glad og lagt ìg smilet over hele hovedet. At høre hjertelig græder jeg heller ikke over. Men igen ligger og smiler over hele hovedet. Men da jeg havde født Naya stortudede jeg og hjorde det i flere uger efter bare jeg kiggede på hende smiley

• #34   3. okt 2011 jeg har heller ikke grædt til hverken hjertelyd, scanninger eller fødsel ved nogen af mine, men er da blevet rørt eller hvad man siger smiley

• #36   4. okt 2011 Har ikke fældet en tåre, men det var MEGET tæt på flere gange!

• #37   5. okt 2011 Jeg græd først da hun blev født...
    Synes da at det var skønt at se hende, men græd ikke... og jeg er ellers en tudemarie.

Kommentér på:
mig der er unormal??

Annonce