{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

aften putning og nattesøvn {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan at Tobias har faktisk aldrig rigtig sovet i sin egen seng, han har simpelthen haft en "skræk" for det tror jeg. Han hyler og skriger. Vi har prøvet at lade ham ligge og gå ind til ham nogle minutter efter flere gange, men når vi så kommer ind ryster han og er helt rød i hovedet.

Han har altid elsket at falde i søvn i mine arme, men nu er han begyndt på at når jeg så ligger ham i sengen efter han er faldet i søvn, så vågner han og vil ikke sove igen.

det samme om natten. Ved godt de kan være gamle før de sover igennem. Men han vågner altså flere gange om natten og hyler og skriger. Nogle der ved hvad jeg kan gøre??? kan mærke på mig selv jeg er ekstrem træt når jeg er på arbejde om dagen og jeg går allerede i seng aller senest kl. 21 om aftenen fordi jeg sover så dårligt om natten. Kæresten og jeg har ingen alene tid sammen mere

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aften putning og nattesøvn
  • #1   10. jan 2012 Hvor gammel er han?

• #2   10. jan 2012 sorry, 15 måneder i morgen :)))

• #3   10. jan 2012 De behøves ikke være gamle for at sove igennem, Lui hat sovet 12 timer i streg næsten lige fra dag 1 af. Lui kom på eget værelse da han var 1½ år og indtil da sov han i sin egen seng lige ved siden af os.
    Sover han i jeres seng? eller i sin egen inde hos jer?
    Hvis han sover i jeres seng kan jeg godt se i ikke har meget privatliv smiley Når Lui er syg sover han også imellem os og hold op hvor er det hyggeligt, ville elske at have ham liggende der hvar nat men det dur jo ikke desværre.
    Kunne det ikke være en løsning han lå i sin egen seng som i stilte lige klods op af jeres egen indtl han er tryg ved at sove i den og så måske på et tidspunkt stiller den lidt væk fra jeres og så til sidst ind på hans værelse?

• #5   10. jan 2012 Tobias sover lige i midten af os begge to :)) DERFOR har vi ikke meget privatliv nej.
    Vores lejlighed er godt nok en 3 værelses, men den er indrettet sådan fra tidligere ejere da den er helt ny at ovenpå er der en kæmpe stue, derfra er der en dør til Tobias værelse (det store) og fra hans værelse er der en dør ind til et lille bitte værelse hvor der er walk in closet, men samme tid står vores seng også derinde, og der er INTET gulvplads, man kan liiige åbne døren. tøj skabene kan desværre ikke fjernes da de er sat fast i gulvet da de tidligere ejere havde bestemt det skulle være sådan da den blev lavet.
    Vi har så bare valgt at prioritere sådan at Tobias får det store værelse, for ellers har han igenting, så må vi bare have det lille. Så der er ikke plads til at hans seng kan stå klods op af vores

• #7   10. jan 2012 ok, jeg må prøve at tage kampen op med ham igen. Ellers skriver jeg her inde :))

• #9   10. jan 2012 Ja så kan jeg godt se der ikke er plads til hans seng inde hos jer. Hvis i har en ekstra dyne og pude til jer selv så prøv evt at give Tobias en af jeres puder og dyner ( helst med betræk på der har siddet et stykke tid så det dufter af jer og han kan kende det ) med i hans seng. Lui han ELKER i hvert fald at sove med sin fars puder. Inden han skal sove går han lige ind og snupper en pude i vores seng fordi det bare giver hygge og tryghed at han kan dufte os. Så selv i en alder af 2½ er det altså bare hyggeligt at kunne dufte os. Og når han har været syg og sovet hos os går der da også lige et par dage hvor han prøver alle tricks for at blive ved med at sove hos os og der hjælper det virkelig også meget han lige får en af vores puder og dyner smiley

Kommentér på:
aften putning og nattesøvn

Annonce