{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

hjælp, min datter er ked! {{forumTopicSubject}}

sagen er den at mie nu skriger stort set hele tiden og virker sulten men hun spiser hver 3 time og gerne mellem 200 og 250 ml nu er lige opstartet på grød men det virker mest som om hun hun ør det fordi hun så ved hun kommer op og sidde ved os er så træt efterhånden

problem nr to
mie vil ik lægge på maven og skriger efter 2 minutter hvis vi er så heldig hun gider så lang tid men hvad pokker gør jeg for at få hende til det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp, min datter er ked!
  • #2   9. feb 2012 jamen hun er jo 5½ mdr hun bøvser godt og mave har det fint så det er ik grunden ¨¨

måske testen herhjemme siger positiv det gør de os ved lægen men blodprøverne siger 10 og har blødt voldsomt så skal vente en uge og ta test igen

• #3   9. feb 2012 Axl ville heller ikke ligge på maven, jeg tog ham til kiropraktor og det vidste sig hele hans ryg var spændt op, han blev rykket lidt i, også har der ikke været problemer siden..
    Så måske det også kunne hjælpe MIe, enten at komme til kiropraktor eller Fys..

• #4   9. feb 2012 mie har været ved kiro mange gange pga hun ik vil lægge på maven og hver gang får jeg pænt afvide hun ik har låsninger eller skævheder

• #5   9. feb 2012 Hun er jo født meget for tidligt så måske er hendes mave ikk klar til grød endnu ?

Vi brugte ammepuden til at træne det med at ligge på maven .

• #7   9. feb 2012 Hvor gammel er hun ud fra termin ???? fordi det er den man faktisk skal tage efter når man har et fortidligt født barn !!!!

Så er det at man bare skal give lidt mere mad hvis hun virker sulten.. fordi selvom jeg spiser hver 3. time kan jeg da godt være sulten ind imellem smiley

Og du må øve med hende at ligge på maven - og så vende hende på ryggen igen inden hun græder !! smiley

• #8   9. feb 2012 ja hun får kun mad hver 3 time ellers bliver hun for stoppet har mai pude til hende hvilket ik rigtig hjælper det helt vilde desværre

hun er ik tilstoppet og er meget glad så længe vi under holder hende jeg havde termin 24 oktober så hun er kommet 10½ uge før tid og efter min rigtige termin så er hun kun være 15 uger

• #9   9. feb 2012 har været nød til at gi grød/vælling da hun kan spise hele tiden ellers og det kan hendes mave ik klare og hun bliver forstoppet

• #10   9. feb 2012 jeg ville ringe til sp og hører imorgen - og giv mad hvis hun er sulten ., ikke kun hver 3. time ,den anbefaling er jo for længst smuttet i svinget da børn er forskellige , ved godt i gamle dage sagde man fast hver 3. time og ellers må de skrige da det er sundt for lungerne , sådan er det ikke længere - heldigvis , giv mad ved tegn på den mindste sult . som du beskriver det lyder hun da lidt sulten

• #11   9. feb 2012 begge mine børn har spist meget hyppigt , merle gør det nu og i perioeder i løbet af dagen går en time mellem hvert måltid, storebror spiste også helt vildt da han var lille og gerne hele tiden ..

• #12   9. feb 2012 Fatter ikk. Ska gi grød , men lyder sm et appetitapring eller tigerspring .

• #13   10. feb 2012 Kan du ikke bare give hende små flasker, oftere?
    Hvis hun er sulten efter 1½ time, giver du abre en lidt mindre flaske, så hun kke får ondt i maven, men nok til a thun bliver mæt.

Vito spiste i perioder med to timers mellemrum. Børn skal spise når de er sultne.

Og jeg tror heller ikke hendes mave er klar til grød. Selv børn født til tiden, kan være længe om at være moden, og hun er jo en lille en.

Kommentér på:
hjælp, min datter er ked!

Annonce