{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sove ude
  • #1   8. jul 2012 Min søn sov ude 1. gang da han var 13 mdr. smiley

  • #2   8. jul 2012 Det var hos hans mormor og morfar. Nu er han 18 mdr. og har sovet ude 5-6 gange i alt.

  • #3   8. jul 2012 Vito er et år, og har ikke sovet ude endnu, og skal det forhåbentligt tidligst om 6 mdr, eller hvornår hans far får ham på overnatning.

  • #4   8. jul 2012 Tror min søn var 2 ½ år første gang, men det var nok os fordi jeg ikke rigtig havde behov for det smiley

  • #5   8. jul 2012 Her var han små 12 mdr men kun fordi vi havde behov og en "kæreste" dag og min mor ville så gerne passe ham... Men ialt 2 gange er han passet ude...

  • #6   8. jul 2012 Heh..... Jeg læste det som udenfor. smiley

    Clara var syv måneder og det var i forbindelse med vores bryllup. Jeg ville ikke tøve mé at gøre det igen hvis vi fik behovet. Jeg tror man gør sine børn en bjørnetjeneste ved at vente fr længe med det, og når hun er tryg der hvor hun passes kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle lade være.


  • #7   8. jul 2012 marcus var vist 3-4 mdr tror jeg nok, hos farmor, melissa er godt 10 mdr, og er ikke blevet passet ude om natten endnu, men da hun var 8 mdr blev hende og marcus passet hjemme hos os selv om natten, de blev passet af mormor og oldemor.

    synes det var lige tidligt nok med marcus da jeg stod i det, nok også derfor melissa endnu kun er passet hjemme om natten..

    men marcus er 3,3 år og skal snart 2 dage ud til oldemor på sommerferie, men de bliver sjældent passet om natten..


  • #8   8. jul 2012 Mine forældre skal passe hende her d. 17 nogle timer om aften, også spurgte min mor i dag om hvis hun nu fik grønt lys fra sygehuset om.at måtte støtte på sin fod om vi så ikke ville have hun sov hos dem.. men Puha ved ikke om jeg er klar til det og hendes far har fødselsdag d. 18 smiley

  • #9   8. jul 2012 Kun I ved om det er tiden til det smiley jeg synes hun er lille, og tænker umiddelbart at din tøven er tegn på at du ikke er klar til det endnu?

    Vil du kunne slappe af og nyde at være uden hende, eller vil du have fat i telefonen hele dagen, i forventning om et opkald som siger at nu bliver I nødt til at hente hende?


  • #10   8. jul 2012 Uanset hvad vil den første gang være et helvede. smiley Mehvis hun er tryg og glad ved din mor, hvorfor så ikke? Så kan du hygge med din gemal om morgenen oså kommer hun glad og fro når hun har fået morgenmad. smiley

  • #11   8. jul 2012 jeg læste også som udenfor hehe , tænkte SHIT! nåe men magnus var 2 år og 10mdr , præcis natten mellem 14. - 15. januar i år, - jeg var nød til at tage på fg for at få lillesøster ud *Gg*

    ej ellers var han ikke så frygtelig gammel da han blev holdt øje med nogle timer om natten, 4 timer, hvor jeg puttede ham smiley og lige knap 1½år da en veninde sov hjemme ved mig med ham og sine egne børn , jeg kom dog hjem og stod op om morgenen og gik efter sengetid.

    men sovet ude , uden mor til at putte eller komme og sove og stå op med - 2,10år smiley og har IKKE gjort det siden, han er nu 3,4år. lillesøster er knap 6mdr og har ikke sovet ude, været passet etc. hov jo min overbo var hernede i 10minutter mens jeg afleverede min søn og hendes datter *Gg*


  • #12   8. jul 2012 Er virkelig glad for, at jeg lige faldt over denne tråd. Min kæreste kan ikke forstå, at jeg er SÅ forarget over, at han og hans eks rejste en uge alene til gran Canarie, da deres søn var 1 år gammel!!.
    Han er sikker på at jeg ændre mening når vi selv for bebs. Men det er jeg nu ret sikker på jeg ikke gør.

    Inderst inde tror jeg godt han ved det ikke var smart. For da han første gang fortalte mig det. Fortalte han om hvor lang tid eksen brugte på, at overbevise ham om at det kunne man godt og at det havde hun også gjort med hendes store dreng, da han havde den alder.


  • #13   8. jul 2012 Hov han blev den uge passet ved farmor og farfar, og jeg er også forarget over at de gik med til at passe en 1 årig i en hel uge.

  • #14   8. jul 2012 Hun elsker mine forældre, de har passet hende nogle gange hvor det kun har været nogle timer det har drejet sig om... Men så en hel nat til.. vi bor 7 min fra dem i bil..

    Vi har 10 års dag d. 17, så vi ville lige ud og spise og være kærester (det er første kærestedag siden vi blev forældre for 10 mdr siden) også var det bare min mor sagde hvis vi ville have det ville de heller end gerne ha hende om.natten også


  • #15   8. jul 2012 Magnus var 3,5 måned. Vi sku til bryllup og kørte hjem til min far om natten og sov, så jeg ku være sammen med ham når han vågnede.
    Han har siden sovet ude et par gange og ska også sove ved oldemor og oldefar en nat i hans sommerferie.
    Lillesøster er 2,5 måned og har ik planer om at hun ska sove ude foreløbig.


  • #16   8. jul 2012 Nyd dog jeres årsdag hvis de bor så tæt på er det jo bar at ringe hvis hun er helt umulig. Er sikker på hun klarer det flot, og at mor slet ikke har grund til bekymring. smiley

  • #17   8. jul 2012 Laila- jeg blev passet af min mormor og morfar da jeg var 6 mdr i en hel uge, da mor og far var ude og rejse.. Jeg ser intet problem i det, så længe at barnet er tryg der hvor det er.. Og hvorfor skulle mormor og morfar ikke kunne passe barnet lige så godt som mor og far?

  • #18   8. jul 2012 Med en kommende flytning, gøre hus i stand og meget arbejde er kæreste tiden til at overse

  • #19   8. jul 2012 Til gengæld kunne jeg ikke drømme om at lade kit barn passe i en hel uge på nuværende tidspunkt! En enkelt nat, hel sikkert, men en hel uge er no GO.

  • #20   8. jul 2012 En uge er også no go!

  • #21   9. jul 2012 Frederic var 3 år og 5 mdr gammel.

    Hans elsked morfar og pap mormor passed ham en weekend her i eget hjem, da de selv samme mennesker havde givet os et hotel ophold i jule gave og det skulle bruges inden vi blev 4 og det var inkl pasning af frederic.

    Freya er snart 3 mdr og ikke passet ude endnu og tror heller ikke hun kommer til det sådan lige...


  • #22   9. jul 2012 Hjalte er 20 måneder og har ikke sovet ude endnu, han er kun blevet passet her hjemme nogle timer af gangen smiley Han har det ikke så nemt med andre, og har brug for meget tryghed så derfor har vi kun gjort det meget få gange smiley Har heller ikke haft behov for det..

  • * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #23   9. jul 2012 Milla har ikke sovet ude. Jeg har svært ved at se hvordan der sku gå når jeg ammer og hun ik vil tá flasken. Hun er godt nok begyndt at spise grød og får ikke bryst om natten.
    Hun er bestemt klar til ar blive passer ude, tror mere der er mig som ikke er der. smiley


Kommentér på:
sove ude

Annonce