{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Barn nr 2 eller..... {{forumTopicSubject}}

Sara bliver 2 år her til April og jeg må da indrømme at tanken om nr 2 barn hvisker bag i hovedet...

På en måde har jeg det udemærket med at kun have et barn og kunne også leve med at kun have hende... Men alligevel så er det da en rar tanke at være gravid igen og den søde tid smiley

Og det vil jo passe fint aldersmæssigt at prøve at begynde igen her i foråret... Har en celleforandring som lige skal i bero inden vi kan få start tilladelse fra lægen...

Sara er lavet på fertilitetsklinik så vi har fået 4 måneder vi selv skal prøve og derefter får vi hjælp...

Grunden til det hele her med nr 2 er oppe lige nu og her er fordi jeg i fredags var 100% sikker på jeg var gravid men mens kom i søndags :ó( Og bare på de få dage var glæden til en lille ny så overvældende det kan ikke forklares..

Så hvad tænker I når eller da i skulle have nr 2??
Var det bare i gang og så tage det som det kom eller var der mange overvejelser??

Vi har kun et børneværelse men når de er så store de skal have hver deres må da da kunne håbe vi kunne få lov til at bygge til huset smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barn nr 2 eller.....
  • #1   21. feb 2012 VI havde snakket om det et stykke tid.. Marcus er 5,5 år nu og vi har nu forsøgt i 8 mdr uden held... Så derfor har vi lagt det lidt på hylden til jeg har fået tabt mig noget mere smiley

    Men jeg har været i tvivl flere gange... men nu er jeg ret overbevist om at vi skal have både nr 2 og 3 smiley


  • #2   21. feb 2012 Her har vi hele tiden været enige om vi gerne ville hve 2 børn.

    De ting der gjorde at det blev nu, var dels at vi købte vores drømmehus her i efteråret, så nu var bolig og ikke mindst pladsen (194kvm i et plan) til det.
    Samtidig syntes vi ikke der skal være alt for længe imellem dem, så de får mest mulig glæde af hinanden.
    Jeg har selv 7 år ned til min den nærmeste søskende. Ellers er mine søskende 2 piger på 16 og 18år samt en dreng på 20 år tæt knyttet til hinanden, og en dreng på 23 år som jo er knyttet til ham på 20, men ham på 20 hænger egentlig mest ud med pigerne.

    Sids men ikke mindst hr jeg fået en arbejdsskade, som gør at jeg skal søge helt nye græsgange arbejdsmæssigt. Det er ikke lige de bedste tider for det her i krisen, at skulle ud og sige "jeg har ikke erfaring indenfor dette område, men det er vejen frem for mig - vil i ikke ansætte mig fremfor hende med mange års erfaring"... Derfor syntes vi at en barsel egentlig passer meget godt ind nu, så i steder for jeg spilder min fagforening i disse krisetider, så ser jobsitutionen forhåbentlig bedre ud når jeg kommer ud på den anden side af min varsen i sommeren 2014, samtidig med jeg stadig vil have lidt over 1 år på fagforening tilbage til den tid.
    Derudover vil jeg kunne sige til arbejdsgiveren at vi så har fået de 2 børn vi skal have, hvilket også vil stille mig stærkere, end at søge job hvor jeg ved at vi alligevel inden længe vil starte projekt baby.


  • #3   21. feb 2012 vi skal have en omgang mere når tøserne er blefri og sådan har vi hele tiden sagt.. jeg vil ikk være gravid med blebørn og bære børn samtidigt ( hvis i forstår mig ) om det er 1stk eller 2 stk igen ved vi ikk helt.

  • #4   21. feb 2012 jeg var overbevist om 4, manden om 3. da vi havde niklas og han næsten blev 1år blev vi enige om at prøve, for vi har haft lidt problemer med en del SA. vi fik alex da niklas var 2,5 og nu venter vi nr 3 her til april og alex bliver 2 i april.
    Vi skal ikke have flere, det er heldbredsmessigt.. Min bækkenløsning osv.. Så skal sterriliseres til sommer.


  • #5   21. feb 2012 Jeg har altid sagt et barn for så ved jeg at jeg kan give det hvad det ønsker sig smiley

    Men som mange andre siger har de bare godt af at have søskende så jeg har ændret det til 2 børn og så ikke flere og jeg vil også steriliseres når nr 2 en gang er kommet...

    Men plads og økonomi driller mig men jeg går ledig pt da jeg blev fyret i sommers... Men jeg søger da nyt job..

    Der er mange tanker i det og det jeg lærte sidste gang var at man får aldrig råd til et barn det giver man sig råd til smiley

    Og det med alderen der er 6 år mellem min bror og jeg vi har da haft lidt glæde af hinanden men det er da ikke meget og min lille søster er 11 år yngre end jeg det er næsten som en "datter" smiley Må hun ikke for mor så spørger hun da mig smiley


Kommentér på:
Barn nr 2 eller.....

Annonce