sover dårligt om natten - hjælp {{forumTopicSubject}}
Ja, vi har lidt af "problem" her hjemme. Faktisk et ret så stort et, når jeg startet i skole igen.
Vores "store" problem kommer sig i at knægten sover UTROLIGT dårligt om natten, og kun om natten. Hans øre er tjekket og der er ikke noget i dem.
Han er muligvis ved og få en tand, vi(mormor, gl sp og jeg) synes at kunne mærke den, og der har vi købt noget gel der skulle hjælpe det, på en eller anden måde jeg ikke liige kan huske lige nu.
Men han har de sidste 4 mdr sovet meget dårligt, kan det have noget og gøre med at han er begyndt og drømme? Han er 7 mdr.
Han får stadig flaske om natten, når han vågner i sine "hystari anfald", da vi for små 1-2 er flyttet.
Sutten kan først bruges efter han har fået lidt mælk, hvis vi prøver og give ham sutten først bliver han endnu mere tosset.
Og da vi lige er startet på ny putnings måde, synes jeg det er meget på engang og begynde ny "ting" om natten også. Men jeg skal altså starte i skole igen d 26 marts, altså "lige" om lidt.
Så kære kloge bg hjælp os!
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 168
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men altså de får perioder hvor de har det sådan som du forklare... vi har det nu på 3 mdr så desværre ingen kloge råd..
man må bare tage den stille og rolig. ikk noget nyt ang putning osv... gøre som man normalt gjorde inden i flyttede.
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Herhjemme sover bassen i vores seng pga forkølelse og VIL ikk sove selv og jeg vil også gerne have noget sammenhængende søvn - så deler gerne med ham
apr 2010
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 394
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Natten og vågner stadig 1 gang imellem og kommer ind på en madras på gulvet!! Han er 4.1/2 han holder os så ikke vågn
mar 2011
Vil sig det er bedre end da vi flyttede, men stadig slemt. Hvis det bare var 1,2 eller 3 gange vi er inde hos ham, ville det som sådan ikke være et problem, men vi er altså inde hos ham godt og vel 10 gange, hvis ikke flere gange. Og det er stadig det samme hvis han sover i vores seng, samme rum eller på hans værelse.
Før vi flyttede kæmpede vi en kamp med ham, når han skal puttes. Nu er det mere stille og roligt, self brokker han sig men slet ikke noget der kan samlignes med før.
mar 2011
Men nej, det er vores gl læge der har tjekket dem.
mar 2011
For Sean tager fat i sine, men både jeg, gl sp og mormor har tænkt at han har "fundet" sine øre. Altså han tager fat i dem og hiver lidt i dem..
sover dårligt om natten - hjælp