{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

sover dårligt om natten - hjælp {{forumTopicSubject}}

Ja, vi har lidt af "problem" her hjemme. Faktisk et ret så stort et, når jeg startet i skole igen.

Vores "store" problem kommer sig i at knægten sover UTROLIGT dårligt om natten, og kun om natten. Hans øre er tjekket og der er ikke noget i dem.

Han er muligvis ved og få en tand, vi(mormor, gl sp og jeg) synes at kunne mærke den, og der har vi købt noget gel der skulle hjælpe det, på en eller anden måde jeg ikke liige kan huske lige nu.

Men han har de sidste 4 mdr sovet meget dårligt, kan det have noget og gøre med at han er begyndt og drømme? Han er 7 mdr.

Han får stadig flaske om natten, når han vågner i sine "hystari anfald", da vi for små 1-2 er flyttet.

Sutten kan først bruges efter han har fået lidt mælk, hvis vi prøver og give ham sutten først bliver han endnu mere tosset.

Og da vi lige er startet på ny putnings måde, synes jeg det er meget på engang og begynde ny "ting" om natten også. Men jeg skal altså starte i skole igen d 26 marts, altså "lige" om lidt.

Så kære kloge bg hjælp os!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sover dårligt om natten - hjælp
  • #1   3. mar 2012 Vi er flytter for 1-2 uger siden

  • #2   3. mar 2012 det kan godt være flytningen som os driller lidt - da alt er nyt for ham jo.

    Men altså de får perioder hvor de har det sådan som du forklare... vi har det nu på 3 mdr smiley så desværre ingen kloge råd..

    man må bare tage den stille og rolig. ikk noget nyt ang putning osv... gøre som man normalt gjorde inden i flyttede.


  • #3   4. mar 2012 Ellers må han sove ved mor og far hvis det er den måde han sover bedst - så får alle parter søvn...
    Herhjemme sover bassen i vores seng pga forkølelse og VIL ikk sove selv og jeg vil også gerne have noget sammenhængende søvn - så deler gerne med ham smiley


  • #5   4. mar 2012 vil lige sige at Tobias vågner også flere gange om natten, han er altså 17 måneder og jeg går i skole... jeg var træt i starten da jeg startede, men nu har jeg vænnet mig til det, så det er intet problem mere smiley han sover igennem når han er klar til det, vi har også prøvet alt.

  • #6   4. mar 2012 Min vågnede osse flere gange om
    Natten og vågner stadig 1 gang imellem og kommer ind på en madras på gulvet!! Han er 4.1/2 smiley han holder os så ikke vågn smiley


  • #7   4. mar 2012 Om han sover i vores seng, samme rum som os eller på hans værelse er et fedt. Han sover dårligt.

    Vil sig det er bedre end da vi flyttede, men stadig slemt. Hvis det bare var 1,2 eller 3 gange vi er inde hos ham, ville det som sådan ikke være et problem, men vi er altså inde hos ham godt og vel 10 gange, hvis ikke flere gange. Og det er stadig det samme hvis han sover i vores seng, samme rum eller på hans værelse.

    Før vi flyttede kæmpede vi en kamp med ham, når han skal puttes. Nu er det mere stille og roligt, self brokker han sig men slet ikke noget der kan samlignes med før.


  • #9   4. mar 2012 Hov, glemte lige og svare dig.

    Men nej, det er vores gl læge der har tjekket dem.


  • #11   4. mar 2012 Når du siger at pillede sig i ørene, hvordan gjore hun det?

    For Sean tager fat i sine, men både jeg, gl sp og mormor har tænkt at han har "fundet" sine øre. Altså han tager fat i dem og hiver lidt i dem..


Kommentér på:
sover dårligt om natten - hjælp

Annonce