{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Cecilie B
Cecilie B
Tilmeldt:
24. sep 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

Sover dårligt om natten {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Jeg er simpelthen bed at gå ud af mit gode skind. Jeg trænger snart til noget søvn - desværre er min ellers skønne datter på 6,5 måneder ikke enig i dette. De første 4 måneder af hendes liv var hun noget af en prøvelse.. Sov 20 min ad gangen om natten og skreg ellers stort set hele tiden - med mindre jeg enten LØB rundt med hende eller sad og hoppede på en fitnessbold. Den 5. Måned var god (kun 2-3 pit-stop om natten), så blev hun ramt af mellemøresbetændelse og havde høj feber i 2 uger... Siden da er det gået stødt ned ad bakke og kører nu på tredje døgn uden søvn om natten - om dagen er hun jo naturligt nok træt. Hun faldet fint i søvn af sig selv, men vågner første gang efter en timer og så er hun ellers vågen hver 20. Minut... Har nu været vågen siden kl 2.30. Derud over er hun det man kalder et sensitivt barn - bliver pylret når vi enten er i byen eller har gæster... Når vi er alene er hun den gladeste og milde lille pige. Ørelægen sagde sidst at der var væske på det ene øre og undertryk på begge, men at der ikke kunne gøres noget før hun blev 8 måneder... Åhh det virker som meget meget lang tid... Andre der har erfaringer med dårlig nattesøvn eller sensitive børn eller ørebørn....???

Beklager det blev lidt langt....

Venlig hilsen en træt mor ??????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sover dårligt om natten
  • Cecilie B
    Cecilie B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #2   12. feb 2014 Hihi med andre ord er der ikke noget at gøre ????

  • #3   12. feb 2014 Jeg har også en meget sensitiv søn. Faste rytmer også en masse tryghed. Ikke for mange stimuli. Sover hun ved jer ?? Det har hjulpet os at han sover imellem os, har prøvet med at han skulle sove i egen seng men var oppe min 10 gange om natten. Så nu sover han mellem os og på de dage vi er her hjemme sover han igennem, og de dage han er i børnehave vågner han ca 3 gange. Ellers kan du prøve med en tung dyne, vores dreng fik tidlig en junior dyne så vi kunne rulle den rundt om ham, så kan de bedre nærke sig selv.

  • Cecilie B
    Cecilie B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #4   12. feb 2014 Tak for svar:)

    Hun vil kun sove ved os ved hun ligger i mine arme... Så sådan sidder jeg ofte det sidste af natten. Hun er et ret varmt barn, så hun ligger faktisk kun med dynen omkring hende ved ryg og side... Hvis hun får noget over sig koger hun. Det er ikke kun for min skyld hun skal sove uden for mange stop - hendes udvikling, ve og vel har jo også min bekymring!

    Det skal lige siges at hun er født 3,5 uge før tid og efterfølgende var igennem mange prøver.



  • #5   12. feb 2014 Prøv at komme hende i mindre tøj ellers. Min søn er født 3 måneder før tid, så kender det alt for godt. Og nej det er hårdt for os forældre også men det er jo også mega synd for børnene. Har i prøver Eye q fiske olie det hjalp os en smule. Og ellers er der spædbarnsterapi. ?

  • Cecilie B
    Cecilie B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #6   13. feb 2014 Hun har en tynd ulddragt på og som sagt ingen dyne over sig, så tør næsten ikke give hende mindre på, da hun jo også døjer en del med forkølelse og ørerne.

    Hvad er Eye Q olie godt mod?


  • #7   13. feb 2014 Nå okay smiley det olie er noget der forbinder nogle nerve tråde i hjernen mener jeg. Prøv at Google det ellers, men der er mange der synes det virker rigtig godt smiley

  • Cecilie B
    Cecilie B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #8   13. feb 2014 Okay mange tak:) fik hende til at sove i ske med mig i nat... Det hjalp en smule smiley takker igen:)

  • #9   13. feb 2014 Det var så lidt smiley

  • Cecilie B
    Cecilie B Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #11   19. feb 2014 Det er godt nok meget tidligt at have ADHD i tankerne... Siger en specialpædagogisk lærer ?? Håber snart i får noget søvn...

    Her har det hjulpet siden hun får panodil til natten... Er kun oppe 4-8 gange smiley


Kommentér på:
Sover dårligt om natten

Annonce