{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

min krop {{forumTopicSubject}}

hej piger..

sagen er den jeg er på p-piller, meen kan ikke finde ud af min krop,

den sidste uge har jeg haft øget udsfløj kan når jeg har tisset og det helt vidt!

jeg har haft ondt i underlivet, i går hade jeg sådan en lorte dag var bare sur uden grund men samtide opdaget jeg jeg hade mælk i mine bryster. ik meget men lidt.. jeg tog lige en test for og være sikker og den var serfølig negetiv..

men hvad sker der for min krop har 3 piller tilbae i pakken!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min krop
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   7. mar 2012 Det lyder som når jeg har ægløsning....

    det har forandret sig rigtig meget efter jeg har født nemlig...

    Men ville være mærkelig hvis du har ægløsning 3 dage før forventet mens...

    Jeg har ikke noget godt bud, snak med lægen =)


  • #2   7. mar 2012 burde da ik have æg påå p-piller??

  • #3   7. mar 2012 jo jo du har stadig ægløsning på p-piller. Pillen forhindre bare at ægget kan blive befrugtet og sætte sig fast og herefter udvikle sig til et foster. Men synes nu også det er ret sent hvis det er æl men omvendt så har jeg æl 4 dage efter mens smiley sære kvindekrop smiley

  • #4   7. mar 2012 Man skal have haft en ægløsning for at kunne få sin mens...

  • #5   7. mar 2012 når he he det viste jeg ikke smiley når måske er det svaret.. synes bare aldrig jeg har oplevet det her før.. ud over da jeg ventet min den store.. men vi saster på det er en meget sen æg

  • #6   8. mar 2012 Jo man har ægløsning.....p pillerne forhindrer blot æggende ik blir befrugtet og sætter sig fast...

    men ja det kan være din krop bare driller lidt.. jeg havde for et par mdr siden, mega ømme bryster, mens smerter i underliv og pletblødte en enkelt dag... testede og var negativ, og det hele stoppede så da jeg 14 dage efter fik min mens... og alt er ved det gamle igen smiley så kan være kroppen bare driller lidt smiley


Kommentér på:
min krop

Annonce