{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.940 visninger | Oprettet:

Rejse med baby! Hvorhen? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg sidder og spekulere lidt på dette års sommerferie... har søgt lidt rundt i forummet herinde for at læse om erfaringer osv. Men kunne godt tænke mig at vide hvor i ville tage hen/har været med jeres små babyer og hvor gamle de var?

Oliver vil til sommer være 6-7 mdr. Så HVIS vi vælger ferie i udlandet (det er ikke sikkert)

* Kan i så anbefale nogle steder/hoteller?
* Var det besværligt?
* Hva med barnevogn/klapvogn?
* Hvordan med MME og grød ift. fly rejse?

Kunne være dejligt at høre lidt erfaringer, gode som dårlige smiley babyer er jo ikke ens...


På forhånd tak for svar og rigtig dejlig tirsdag til jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse med baby! Hvorhen?
  • #1   13. mar 2012 i fars dags gave fik min mand et gavrkort til at køre ferrari ovre på silverstone circuit. vi gjorde en weekend tur ud af det og vores datter var godt og vel 7/8 mdr. vi fløj til birmingham og hun sov stort set det meste af turen. fly personalet kom med mad og vand til hende de var super søde. vi boede på et af raddissons hoteller og de var rigtig søde. vi havde klapvogn med og den stod ved fly personale under flyveturen. det skal dog være paraply klapvogn (efter flyselskabernes regler) den sov hun i når vi var ude og gå og se det hele
    vi havde øllebrød med i pulver form til hende og derudover frugt mos og glas mad i tilfælde af hun ikke ville spise deres mad- lidt fjollet da vi ikke brugte det men rart at have med for en sikkerheds skyld smiley


  • #2   13. mar 2012 Altså - vi var på skiferie i Norge, så jeg kan næppe give gode råd om steder.
    Men jeg kan fortælle at min erfaring er så lidt biltur som muligt, med mindre man har et barn der elsker at køre i bil. Det gør Selma ikke.
    Til gengæld elskede hun at sejle, og hun sov godt ombord på båden.
    Selma var 7 måneder da vi var afsted.


  • #3   13. mar 2012
    vi var på malloca med vores lille datter.
    Det var super godt og nemt. hotellet var så fedt og børnevenligt og det var ikke alt for varmt til min datter ca. 25-28 grader midt i august.

    Vi havde klapvogn med , ikke en paraply da den ikke kan ligges ned så de kan sove under skygge.
    Så vi havde vores emmaljunga med det er gratis at have den med når de er under 3 år.'

    Vi havde MME og grød med i flyet det må man gerne. det er jo nået ens baby skal have.


    Vi synes det er super nemt at have hende med ud at flyve.
    Vi var på gran canaria sidste år.

    I år skal vi til kreta og Tyrkiet.


  • #4   13. mar 2012 I forhold til klapvogn kan man leje sådan en beskyttelsestaske i lufthavnen, den har vi brugt når vi har været afsted.

  • #5   13. mar 2012 http://www.airshells.com/

  • #6   13. mar 2012
    charlotte >

    Ja det er en super ide...


  • #7   13. mar 2012 vi er netop kommet hjem fra Mexico, vi brugte ikke airshells men havde bare vores barnevogn i den pose vi fik med da vi købte den. Der er ikke sket noget med den, trods den skulle mellemlande og skifte fly 3 gange hver vej.

    Min yngste var 7mdr da vi rejste ud og 12mdr da vi kom hjem.
    det er ikke besværligere end man selv gør det til. du må tage glasmad og mælk med i flyet, vi tog bare pulver med i flaskerne og så blev vandet kogt af personalet på flyet. du kan også bede om at få en bassinet til dit barn, så sidder du forrest og bebs sover i en køje der hægtes på væggen foran dig. Det er dog nok mest på de lange afgange.

    lad dig ikke begrænse. bare kom afsted smiley Ud og nyd livet med din bebs smiley


Kommentér på:
Rejse med baby! Hvorhen?

Annonce