Udskrabning (hcg) {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
ja jeg starter lige der hvor det hele startede .. mig og kæresten var til en tidlig scanning den 24/2 hvor vi desværre fik den triste nyhed at der desværre ikke var noget at finde i fostersækken . øvøv .. vi fik så tid til en udskrabning den 28/2 som gik godt . vi kom hjem og vi er så småt kommet over det hårde chok ..
sagen er så den at jeg jo self ville kigge lidt efter om mit hcg faldt ved at tage nogle g test .. jeg tog den første den 18/3 hvor den var fin positiv som jeg også havde forventet .. så tog jeg en den 20/3 hvor man ikke kunne se lige så meget men der var stadig en streg .. tog så en her til aften . (28/3) som var helt magen til den jeg tog den 20/3 .. jeg sidder så nu og undre mig over hvordan det kan lade sig gøre at få en lige så tydelig streg efter over en uge når de to sidste jeg tog kunne man se forskel efter 2 dage .. Nogen der har prøvet det ? og evt har et svar eller bare en ide om hva det kunne være ?
Kæmpe kram fra mig
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 138 Svar: 1.103
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Det skal man gerne gøre et par gange for at være sikker på hcg falder. Der kan ske at efterlades fosterceller tilbage i livmoderen som simpelthen vokser videre....
Men det er jo ikke sikkert. Men man må vel heller ikke rigtig vurdere tydeligheden på stregen. Det plejer der at stå i pakken, stregen kan variere i tydelighed selvom det er samme fabrikat. Kommer jo også lidt an på hvor koncentreret hcg er i din urin. Om du har drukket meget eller lidt i løbet af dagen osv.
Kram til dig for det du har været igennem, det er rigtig træls at skulle det igennem.
Håber der snart er gevinst igen :o)
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 187
Udskrabning (hcg)