{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor tit legetøj?
  • #1   17. apr 2012 Kian får hurtigt mellem 1 til 10 ting på en månede når jeg tænker nærmere over det. Han er helt vild med cars og får ofte en bil når vi handler. Dog ikke så meget på det sidst da han har så meget legetøj snart.

  • #2   17. apr 2012 Sabrina - det samme her. Frank ELSKER Cars og i det hele taget biler, så det ender næsten altid med at han får biler når vi er ude og handle ind (også selvom det kun er mig der er ude og handle). Det er egentlig en rigtig dårlig vane!

  • #5   17. apr 2012 Ja, et er en rigtig dårlig vane.
    Kian har alt for meget legetøj og har ikke engang plad hvis han får mere når han har fødselsdag mm.


  • #7   17. apr 2012 vil sike med meget sikker hed ALDRIG, min datter har simpelthen alt så legetøj får hun kun når der er jul og fødselsdag (18 nov) her ud over har hun til påske fået en lidt af hendes bedstefar i stedet for påskeæg.

    hun har en masse dublo og legemad og hun behøver ikke mere, hun har også meget andet men bruger det jo ikke så hvorfor købe noget hun ikke bruger.

    vi lægger i stedet 50 kroner i spargrisen om måneden og er der så noget så bliver de penge brugt der er der


  • #8   17. apr 2012 Efter behov... Har lige Ryddet lidt op i legetøjet og smidt det i kælderen som jeg synes var ved at være for babyet og det hun ikke rigtig gider lege med... Bruger stortset kun hendes lærebamse, hendes biler og dublo klodser så fredag skal der shoppes tøj da hun er ved at tage et ordentlig spring nu her og så bliver købt lidt legetøj, tror der bliver købt en traktor eller gravko og brio togbanen eller hvad jeg finder på... Her kan der godt gå tid imellem hun får nyt men synes heller ikke der behøver være fyldt med legetøj fra gulv til loft og skal ikke være en vane når man er ude at handle...

  • #9   17. apr 2012 magnus elsker også cars , falder jeg over noget jeg syntes han skal have får han det, eller hvis mig og ham går i butikker med legetøj og går på cars jagt, ja så kommer han da hjem med lidt forskelligt, heh. men har ikke noget fast hver måned da jeg syntes han har rigeligt,.

  • #10   17. apr 2012 anton fik noget legetøj til sin fødselsdag d. 19 feb. og har siden fået sæbebobler, en pakke farver, et vendespil og en brugt to-hjuler.

  • #11   17. apr 2012 gustav får ikke så meget af os selv min mor køber af og til køber ikke særlig tit noget når han er med gider simpelthen ikke give ham dårlige vaner så får han bare noget af vores vare at side med hvis det er det han gerne vil smiley men har os nogle ideer om hvordan jeg gerne vil have det så jeg prøver at holde igen med at købe alle mulige små ting smiley vi er ude mennesker så her har vi traktore trillebøre og koste i stedet hvilket han elsker smiley desuden er vores værelser små smiley hi hi

  • #12   18. apr 2012 Jeg køber meget til Gustav. Når jeg ser noget som han har kigget meget på, eller snakket om, så køber jeg det.

    Jeg tænker ikke så meget over det, men han får meget. Hvis ikke det er noget lækkert tøj, så er det noget andet. Og det kan være både stort som småt.


Kommentér på:
Hvor tit legetøj?

Annonce