1.366 visninger
|
Oprettet:
Forstuvet fod og barn {{forumTopicSubject}}
render rundt med en forstuvet fod efter er skub ned af en trappe:-( får prinsessen hjem idag efter to dage hos farmand..:-) er da spænd på hvordan det skal gå og der kommer sikkert en del udfordringer, øv øv Træls vi ikke kommer til at være så aktiv... Gode ideer modtages gerne
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Min fod var hævet i næsten 3 uger.
Jeg har også sværere ved at løfte og gå rundt med min dreng, men ja. Jeg prøver bare så godt jeg nu kan. Og glæder mig til det holder op med at gøre ondt.
Men god bedring! Nu ved du, at du ikke er alene.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jul 2010
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Tog kun på skadestuen fordi jeg næsten ikke kunne gå, og den var helt vildt stor, hævet og blå. Fik taget røntgen, og det var åbenbart en gammel skade pga. gamle forstuvninger.
Tja, men så kunne jeg bedre forstå, hvorfor jeg altid vrikker om. Altså, hvor det ikke "knækker" som sådan, men bare vrikker om og så op igen.
Men denne gang, der var der virkelig noget inde i foden der bare sagde "knæk!".
Der skal meget til før jeg græder af fysisk smerte, men der kunne jeg ikke lade være da. Forhelvede det gjorde ondt!
Det må du vide alt om.
Jeg følte mig bare mega klodset.
jul 2010
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
God bedring =)
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Her har jeg heldigvis Michael til at hjælpe mig
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Og øv øv kender det godt.. faldt ned af en trappe for en uge siden og forstuet min ankel.. det går okay om dagen.. men om aftenen hæver den op igen og bliver meget meget øv ! har så også haft syge børn så alle fire unger har været hjemme i en hel uge.. Men sørg for at få dit ben op ad og hvil det ligeså snart det er mulig..
Og selvfølgelig god bedring
jul 2010
Forstuvet fod og barn