{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Forstuvet fod og barn {{forumTopicSubject}}

render rundt med en forstuvet fod efter er skub ned af en trappe:-( får prinsessen hjem idag efter to dage hos farmand..:-) er da spænd på hvordan det skal gå og der kommer sikkert en del udfordringer, øv øv Træls vi ikke kommer til at være så aktiv... Gode ideer modtages gerne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstuvet fod og barn
  • #1   27. apr 2012 Hehe... kunne ikke lade være med at smile. Jeg står nemlig i samme situation. Var på skadestuen pga. jeg vrikkede om ned af en trappe.. (skide trapper!!) Så ja, jeg har også en slemt forstuvet fod. Det gør bare så ondt.
    Min fod var hævet i næsten 3 uger.
    Jeg har også sværere ved at løfte og gå rundt med min dreng, men ja. Jeg prøver bare så godt jeg nu kan. Og glæder mig til det holder op med at gøre ondt. smiley
    Men god bedring! Nu ved du, at du ikke er alene. smiley


  • #2   27. apr 2012 Tak:-) absolut ikke sjovt:-( gider ikke tage på skadestuen for de siger bare den er forstuvet og ligger forbinding på( har jeg selv gjort), har prøvet det nogle gange før...:-( maya er så stor ( 2 1/2 år) så gider ikke ligge i arm men nok ikke lige idag vi leger fangeleg

  • #3   27. apr 2012 Slog også den side så nedenunder den ene balde er er jeg øm og blå... Ligner da snart en der har fået tæv.... Kamikken andet end grine af det lige nu men skal nok blive træt af det senere

  • #4   27. apr 2012 Nej, det er rigtigt, men i kan jo lave mange andre fine ting! smiley Man skal bare være lidt kreativ.. smiley
    Tog kun på skadestuen fordi jeg næsten ikke kunne gå, og den var helt vildt stor, hævet og blå. Fik taget røntgen, og det var åbenbart en gammel skade pga. gamle forstuvninger.
    Tja, men så kunne jeg bedre forstå, hvorfor jeg altid vrikker om. Altså, hvor det ikke "knækker" som sådan, men bare vrikker om og så op igen.
    Men denne gang, der var der virkelig noget inde i foden der bare sagde "knæk!".
    Der skal meget til før jeg græder af fysisk smerte, men der kunne jeg ikke lade være da. Forhelvede det gjorde ondt!
    Det må du vide alt om. smiley
    Jeg følte mig bare mega klodset.


  • #5   27. apr 2012 Ja det gør pisse nas... Den ene fod har været forstuvet en gang, mens jeg var højgravid men er så 3 gang med den her:-(. Har den været forstuvet en gang skal der intet til før det sker igen... Ville ønske den bare kunne være brækket, har haft brækket armen en gang ( også slemt nok når det er højre) og aldrig haft problemer med den

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #6   27. apr 2012 Så må i se lidt hygge tv og lave de ting du kan =)

    God bedring =)


  • #7   27. apr 2012 Jeg kender det os - dog er det et nyoperet knæ - kl. 10.30 i formiddags ..

    Her har jeg heldigvis Michael til at hjælpe mig smiley


  • #8   27. apr 2012 Blev du skubbet ned af trappen ??

    Og øv øv kender det godt.. faldt ned af en trappe for en uge siden og forstuet min ankel.. det går okay om dagen.. men om aftenen hæver den op igen og bliver meget meget øv ! har så også haft syge børn så alle fire unger har været hjemme i en hel uge.. Men sørg for at få dit ben op ad og hvil det ligeså snart det er mulig..

    Og selvfølgelig god bedring smiley


  • #9   27. apr 2012 tak:-) ja blev skubbet til men nok ikke med vilje... Vi har klaret dagen fint... Hendes far hentede hende fra dp og kom hjem med hende og ellers har vi hygget grinet og pjattet... Fange og vild tumlen må vi lige vente med

Kommentér på:
Forstuvet fod og barn

Annonce