Forstuvet fod {{forumTopicSubject}}
Seriøst hvor træls!!!
I dag havde vi opvisning med hundeklubben. Jeg er træner for agility-holdet. Første omgang gik fint. Anden gang var det begyndt at regne, og eftersom de skulle løbe på fliser, bad jeg dem huske at løbe langsomt og passe på. Hvem tror i så der glider på et vådt brønddæksel? Jeps! Træneren, der ikke en gang har hund med.
Heldigvis var min kæreste lige kommet, så han kørte mig på skadestuen. Har nu 1 stk forstuvet højre fod. Sidder i sofaen, for kan jo lissom ikke køre bil med den fod. øv altså. Det gør det så heller ikke bedre at jeg er 33+5 i dag, og er ret stor og tung.
Tænk, da jeg var væltet spurgte de mig om jeg kunne komme op selv? Ha!!! Har i prøvet at være kæmpegravid og så skulle op fra gulvet? Det er i forvejen temmelig svært, og så med en forstuvet fod.....
Nåh, det blev lidt langt... men skulle bare lige fortælle de.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Men på skadestuen reagerede de slet ikke på at jeg er gravid...underligt. Men jeg må hellere virkelig lægge mærke til Max i dag og i morgen...
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Men ja en forstuvning kan volde problemer i længere tid end et brud. Har som teenager forstuvet mine fødder så ufatteligt mange gange at højhælede sko er næsten umuligt for mig at gå på....øv.
men i dag går det liiiige lidt bedre, da jeg har strammet bindet lidt mere
Forstuvet fod