{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Forstuvet fod {{forumTopicSubject}}

Seriøst hvor træls!!!
I dag havde vi opvisning med hundeklubben. Jeg er træner for agility-holdet. Første omgang gik fint. Anden gang var det begyndt at regne, og eftersom de skulle løbe på fliser, bad jeg dem huske at løbe langsomt og passe på. Hvem tror i så der glider på et vådt brønddæksel? Jeps! Træneren, der ikke en gang har hund med.

Heldigvis var min kæreste lige kommet, så han kørte mig på skadestuen. Har nu 1 stk forstuvet højre fod. Sidder i sofaen, for kan jo lissom ikke køre bil med den fod. øv altså. Det gør det så heller ikke bedre at jeg er 33+5 i dag, og er ret stor og tung.

Tænk, da jeg var væltet spurgte de mig om jeg kunne komme op selv? Ha!!! Har i prøvet at være kæmpegravid og så skulle op fra gulvet? Det er i forvejen temmelig svært, og så med en forstuvet fod.....

Nåh, det blev lidt langt... men skulle bare lige fortælle de.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstuvet fod
  • #1   4. okt 2008 Ej din stakkel. Det var godt nok også uheldigt. Godt du ikke slog maven. Hihi får altså et meget sjovt billede ind på net hinden med dig liggende på jorden og de der mennesker rundt om.. thi

  • #2   4. okt 2008 Øv øv .,. go bedring smiley

  • #3   4. okt 2008 Line: Jeg skal love for det sikkert så skægt ud... Men du godeste hvor gjorde det bare multi-ondt. Da de fik mig hejst op, blev det helt hvidt for mine øjne. Hvide prikker og jeg kunne ikke orientere mig, plus jeg kunne faktisk ikke fokusere eller høre hvad folk sagde til mig i ca 10 min... virkelig sygt.

    Men på skadestuen reagerede de slet ikke på at jeg er gravid...underligt. Men jeg må hellere virkelig lægge mærke til Max i dag og i morgen...


  • #4   5. okt 2008 Pernille: tak for din besked. Jeg har voltaren gel, som det ser ud som om er det eneste smerte-creme man må bruge som gravid.

    Men ja en forstuvning kan volde problemer i længere tid end et brud. Har som teenager forstuvet mine fødder så ufatteligt mange gange at højhælede sko er næsten umuligt for mig at gå på....øv.

    men i dag går det liiiige lidt bedre, da jeg har strammet bindet lidt mere


Kommentér på:
Forstuvet fod

Annonce