{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.968 visninger | Oprettet:

forstuvet fod?! {{forumTopicSubject}}

jeg har i dag været sådan en klovn at vrække om på min fod da jeg skulle ned af en brpstenstrappe.... det gør selvf skide ondt, men er lidt i tvivl om det kan være en forstuvning eller værre endnu at den er brækket... vi var egentlig taget på skadestuen, men da vi kom derind stod der på en tavle at der var omkring 3-4 timers ventetid... og det syns jeg altså ik lige jeg var i humør til, så derfor tog vi hjem igen...

ved selvf godt i ikke er læger, men det ku jo være der er en eller flere der har prøvet det samme... Foden er helt blå og meget hævet, der er en lille bule på siden (lige så stor som den der knogle man har som kan ses på foden/anklen) jeg kan slet ikke støtte på den uden det gør sindsygt ondt... jeg kan godt bøje mine tæer ned af, men når jeg prøver at bøje dem op af gør det vanvittigt ondt... hvad syns i det lyder som? og skal jeg evt tage til lægen med det imorgen hvis han har en tid?

Jeg sidder med foden oppe, og har haft is på meget af tiden... men det dunker stadig rigtig meget i den... og hævelsen bliver ikke mindre... det skal siges at det skete ved 13 tiden idag, så det er ved at være nogle timer siden nu...

Sorry det blev så langt, og tak til dem der kom igennem det... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstuvet fod?!
  • #2   6. feb 2011 Jeg ville ikke have turdet ikke at få den røngten, og det er for sent i morgen, så jeg ville tage afsted nu.
    Og er den kun forstuvet kan de hjælpe dig med at få den forbunden rigtigt og derved så den rigtige støtte. Du skal ikke ligge med koldt hele tiden, 20 min af gangen og så en times pause. Det lærte jeg for 2 år siden. Og husk noget omkríng isposen.


  • #4   6. feb 2011 En af mine kollegaer gjorde det samme i torsdags, og hus tog på skadestuen fredag morgen, og skal gå med krykker og ligge med foden op ad i ugen da den er kraftig forstuvet, så synes du skal ta forbi lægen eller skadestuen, for at være sikker.

  • #5   6. feb 2011 Der sku stå hun og ikke hus smiley

  • #6   6. feb 2011 Pernille: C står for compression ; ) Pres, dvs forbinding : )

  • #9   6. feb 2011 Har næsten haft det samme for ikke særlig lang tid side.. Det var et ledbånd jeg havde forstrukket meget slemt på indersiden af foden, fordi jeg havde vrikket rundt 3 gange til håndbold.. Jeg blev nød til at gå med krykker i 1½ uge smiley .. Foden var ikke særlig blå, men den havde heller ikke samme farve som den anden.. Og så var der ekstremt meget vand i den smiley ..

    Jeg synes nu altså du skal tage på skadestuen, det kan jo være rigtig slemt, og det lyder nu altså også sådan!

    Held og lykke, eller hvad man kan sige :o) ..


  • #10   6. feb 2011 det første jeg gjorde da jeg kom hjem var også op med foden og is så... selvf med et viskestykke omkring isen... og ja, jeg har også altid lært at man kun må have is på 20 min af gangen...

    fordi jeg ik lige syns jeg gider på skadestuen når der er så lang ventetid er fordi jeg ikke kan holde til at sidde på de stole de har i så lang tid, da jeg har mange smerter i lænd og haleben pga graviditeten... men jeg ringer til min læge imorgen, så ser jeg lige hvad han siger...


  • #11   6. feb 2011 Pernille: Nej men hvor mange ligger inde med reele isposer? Vi har men det er pga vi er medlem af Falck, og har fået udleveret et par gange fra HJV.

  • #13   6. feb 2011 Jeg ville tage ud og få den undersøgt og taget røgenten billede af den, kunne godt være et brud jo og den ene time tager jo den anden... Held og lykke...

  • #14   6. feb 2011 nu sidder jeg og tænker okay, måske sku jeg tage derind igen... men nu har jeg bare ikke mulighed for det, for kæresten skal tidligt op imorgen og kan ikke se hvorfor vi skal køre derind når der er så lang ventetid... så nu må jeg vente og se hvad lægen siger imorgen... smiley

  • #16   6. feb 2011 Altså man køre da på skadestuen selvom man skal tidlig oop på arbejdet for at ens kæreste kan blive udnersøgt..
    Der kan jo være sket noget så den skal det ene eller det andet.. og du er så langt henne at det bare ikk er smart hvis du overbelaster den mere end den nu kan holdes til. hvis du forstår mig smiley

    Men altså en læge kan ikk altid sige hvad der er galt.


  • #18   7. feb 2011 Jeg fik kæresten overtalt så jeg kom derind... Og det er en slem forstuvning af min ankel jeg har fået... det er bare rigtig træls..... men altså, det er der jo ikke så meget at gøre ved... nu må jeg bare ltage den med to de næste par dage, så det hurtigt kan blive bedre...

Kommentér på:
forstuvet fod?!

Annonce