22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Samvær, som bare ikke kører !! {{forumTopicSubject}}
Oliver skulle på samvær hos hans far i weekenden, så han blev afhentet fra BH i Fredags - dog af sin farfar.
Lørdag modtog jeg en sms, hvori der står at Olivers far ikke har mulighed for at aflevere ham i Randers (som aftalt i amtet) da de skulle til barnedåb. Han skrev at liver, måtte jeg hente ham i brønderslev !? Jeg bor selv i Grindsted (ved billund) Det kan ikke lade sig gøre for mig at hente ham i Brønderslev, da jeg skulle med tog og bus - jeg kunne derved først være hjemme med Oliver kl 23 iaften.
Siden jeg meddelte ham at dette ikke kunne lade sig gøre, har jeg intet hørt fra ham og tog toget til Randers, uden at vide om han ville komme med Oliver. Da jeg ankom, var det Olivers farfar der afleverede Oliver, hvilket jeg på intet tidspunkt var informeret om. Han stiger ud af sin bil, sætter Oliver ud - derefter sætter han sig på hug og siger til Oliver " husk at sig til din mor at hun skal købe noget ordentligt tøj til dig" sætter sig igen ind i bilen, uden hverken at sige farvel eller noget ... Resultat - en grædende Oliver !!!
Oliver og jeg går ind på banegården, for at bestille billet til toget hjem, som ca. går 45 min. senere. Da vi kommer ud, hvor toget holder har Olivers farfar gemt sig og sidder så og udspionere os ... Bliver helt paf, han kører efter os, for at se hvad vi laver/hvor vi går hen osv. finder dette ret så ubehageligt - især efter hans opføersel ved afleveringen ... det ender med at han til sidst kører (da han har set at vi har opdaget ham)
På vej hjem i tog og bus, sidder jeg faktisk tilbage med en rigtig ubehagelig fornemmelse i kroppen Er nok blevet lidt ked/skræmt af det han har gjort/sagt idag ...
Da vi kommer hjem hvor vi bor, tager jeg hans tøj op som jeg altid gør. Da jeg åbner tasken, stinker der mildt sagt af muggen røv i hele lejligheden !! I tasken finder jeg KUN tøj, som er beskidt af tis og afføring - hverken vasket, skyllet eller noget ... føj !!
Jeg har for knap 2 mdr siden, skrevet ind til amtet ang. at samværet ikke fungere optimalt, har dog kun modtaget et brev med at de ville finde en tid til os.
Jeg har tænkt mig at ringe til dem imorgen, med ved faktisk ikke rigtig hvad jeg skal sige
Nogen ideer til hvad jeg kan sige/gøre ???
Er helt på grådens rand og har følsen af at der er nogen "efter mig ...
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 138 Svar: 1.103
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
mar 2010
Det vigtigste for mig, er virkelig at Oliver ikke skal stå midt i alt dette. Det skærer mig i hjertet at han skal opleve alt det her
mar 2010
Det er fordi Olivers far er flyttet fra Randers af, til brønderslev - så han skal aflevere ham i Randers efter endt samvær
mar 2010
Men jeg skrev igår til Olivers far omkring farfara opføersel igår, han kan dog intet galt se i det og mener at jeg "skaber mig over bagateller" så han er ski heller ikke til megen hjælp
Samvær, som bare ikke kører !!