{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Samvær.. :( {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så målløs over min søns far.. Og virkelig skuffet..

Han har lavet noget forfærdeligt overfor vores søn i hans nærvær osv og han har så overvåget samvær.. Men han kommer desværre ikke så tit som han burde..

Og nu er vi igennem en retsag og han vil have vores søn hver anden weekend jeg nægter simpelthen og udlevere...
Og nu ser han ham slet ikke for vi skændes hele tiden om hvad der blir sagt i retten - løgne - og jeg ikke vil udlevere ham..

Og nu spørger min stakkels søn om ham.. Og hvorfor hans far ikke kommer og ved ikke hvad jeg ska sige og siger han gerne vil have han ringer osv.. Men jeg føler hvis vi ringer så blir savnet bare større.. Jeg vil sådan set ikke have de har samvær så længe hans far er så ustabil..

De har ikke set hinanden siden juledag..!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samvær.. :(
  • #2   23. feb 2012 Dina - Enig, men tænker at der må være en grund. For manden har overvåget samvær med sønnen, så tror der ligger mere bag det end som så.

• #3   23. feb 2012 Han har så taget en Over dosis mens han havde sin søn.. Og blev kørt med ambulance og det har påvirket Nike ekstremt meget.. Og derfor har han overvåget samvær..

Og han er en rigtig tosse og psykisk ustabil.og påvirket....
    så smider ham ikke bare der hjem når manden ikke er interesseret i samvær men at det bare ska se pænt ud

• #4   23. feb 2012 har været i statamtet og retten... og har alt på min side... så det er ikke for sjovt

• #5   23. feb 2012 har virkelig prøvet alt... og han tænker kun på sig selv når han er her fx har han travlt med at komme ud a døren igen.. men det ser jo pænt ud man besøger sin søn 1 gang om mrd nogle gamge går der to... og jeg blander mig ikke eller gør mig uvenner med ham.. men lige pludselig får han et flip så vil han hente ham i bh og så vil han have am hver 14 dAG for det siger hans venner.. og nike vil ikke hjem til ham uden mig.. men derfor elsker han jo sin far alligevel men han svigter ham GANG PÅ GANG!!! og derfor vil jeg ikke have de ser hinanden!!!

• #6   23. feb 2012 han er altså snart 5 år.. og det har været sådan i ihvertfald 2 år med overvåget samvær.. og svigtet ham hele livet sådan set..!!

• #9   23. feb 2012 Gir jeg udtryk for at jeg er nervøs?? Det var ikke meningen?? Men at det er trist at min søn vil se sin far men han er en spade og vil ike samarbejde og tænker kun på sig selv eller jeg ved ikke hvorfor han er sådan?? For jeg ka ikke forstå man ka være sådan overfor sit barn!!! Han vil jo have ham alene og hjemme fast hver anden weekend!! Hvis han vil noget han har ikke engang et ordenlig sted og bo.. Jamen man Ska se ham og man Ska opleve ham!! Han er skudt i roen og helt væk.. I 1.1.2 år har han haft overvåget i statsamtet og herhjemme.. Og det er meget ustabilt. Er bare ked af på min søns vejne at han har sådan en far !! ( som serber idag så slemt var det ikke da vi fik Nike.. )

• #12   24. feb 2012 Hva ska man dog sige til et barn på 4½ snart 5 år??? At hans far er syg og jeg synes det er den bedste løsning??

Indtil videre har jeg sagt at jeg ka godt forstå han savner sin far.. Men jeg ved ikke hvorfor tingene ser sådan ud!!! Synes bare ikke det er den rigtige måde..
    Føler svigt når jeg siger sådan..!! smiley

Ved bare ikke hvordan jeg ka fortælle ham det.. og han er begyndt og sige han vil hjem til ham bare for og se ham.. smiley Og det ved jeg han ikke vil.. efter alt det med ambulance osv han er "bange" for sin far på det punkt med og være alene..

Og når han spørger hvorfor han ikke må komme hjem til sin far fx så siger jeg det fordi far er syg og ikke ka have ham derfor han ser sin far her hos os.. Altså jeg har fortalt vores søn hans far er syg da det er noget han ska voksne op med.. og ska gå til møder om osv og han ka 50/50 % selv blive syg som voksen.. Da de ikke ved om det er arveligt eller om det er pga en baggrund eller stoffer fx.??

Nike er super glad for martin som er min "nye" kæreste.. og kalder ham for far.. og de har det bedste forhold.. Men nike ved os han har sin anden rigtige far..

• #14   24. feb 2012 Han ska jo osse vide hans far ikke altid ka være der når han har brug for det .. For det vil være et større svigt..

Men synes os jeg gør hans far til en helt, selvom han er et dumt svin..! Uh hvor jeg hader ham..
    Og det gør nok osse at Nike savner ham som han gør.. Fordi han får kun posetive ting a vide om sin far..

• #16   24. feb 2012 Ku aldrig drømme om at fortælle dårlige historier om hans far.. Kun til voksne..!!!

• #18   24. feb 2012 Mon ikke han selv opdager det smiley Hihi..

Jeg synes bare det er svært for er osse den type at jeg synes mange mødre er nogle dårlige nogle når det handler om faren.. Men i min sitaution er den anderledes.. Og vil så gerne have de ser hinanden.. men faren er simpethen så snæversynet og tænker kun på sig selv. Og viser ingen interesse.. som sagt når han er her så har han travlt med og komme hjem igen eller ud til vennerne.. og ved alle besøg har han sin kæreste med fint nok.. (hun er sød men ikke særlig børne van.. ) Hun sidder bare og glor.. smiley Men er hun ikke med så er der 1-2 venner med.. Han ser ham aldrig helt alene fx... jeg er så træt af ham og så når han ringer har vi en aftale om han ikke ska sige hvornår han kommer.. og det gør han alligevel og så tit laver han aftalerne om.. og der går flere uger/mrd før han ringer og ser ham.. Og jeg vil ikke mene det er mig som ska lave deres besøg.. men det er for det meste.. Mig som ringer pga Nike vil snakke.. MIG MIG MIG som er super mor.. Men får intet fra ham.. Har opgivet nu osse derfor vi har været i statsamtet og nu retten efter fuld forældre myndighed.. men venter stadig på afgørsel... Og efter der vil han have ham hver 14 dag.. hvad med og besøg ham hver 14 dag i stedet for.. Han er sku ikke særlig klog..

Kommentér på:
Samvær.. :(

Annonce