19. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Samvær.. :( {{forumTopicSubject}}
Jeg er bare så målløs over min søns far.. Og virkelig skuffet..
Han har lavet noget forfærdeligt overfor vores søn i hans nærvær osv og han har så overvåget samvær.. Men han kommer desværre ikke så tit som han burde..
Og nu er vi igennem en retsag og han vil have vores søn hver anden weekend jeg nægter simpelthen og udlevere...
Og nu ser han ham slet ikke for vi skændes hele tiden om hvad der blir sagt i retten - løgne - og jeg ikke vil udlevere ham..
Og nu spørger min stakkels søn om ham.. Og hvorfor hans far ikke kommer og ved ikke hvad jeg ska sige og siger han gerne vil have han ringer osv.. Men jeg føler hvis vi ringer så blir savnet bare større.. Jeg vil sådan set ikke have de har samvær så længe hans far er så ustabil..
De har ikke set hinanden siden juledag..!!
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Og han er en rigtig tosse og psykisk ustabil.og påvirket....
så smider ham ikke bare der hjem når manden ikke er interesseret i samvær men at det bare ska se pænt ud
mar 2008
mar 2008
mar 2008
mar 2008
mar 2008
Indtil videre har jeg sagt at jeg ka godt forstå han savner sin far.. Men jeg ved ikke hvorfor tingene ser sådan ud!!! Synes bare ikke det er den rigtige måde..
Føler svigt når jeg siger sådan..!!
Ved bare ikke hvordan jeg ka fortælle ham det.. og han er begyndt og sige han vil hjem til ham bare for og se ham.. Og det ved jeg han ikke vil.. efter alt det med ambulance osv han er "bange" for sin far på det punkt med og være alene..
Og når han spørger hvorfor han ikke må komme hjem til sin far fx så siger jeg det fordi far er syg og ikke ka have ham derfor han ser sin far her hos os.. Altså jeg har fortalt vores søn hans far er syg da det er noget han ska voksne op med.. og ska gå til møder om osv og han ka 50/50 % selv blive syg som voksen.. Da de ikke ved om det er arveligt eller om det er pga en baggrund eller stoffer fx.??
Nike er super glad for martin som er min "nye" kæreste.. og kalder ham for far.. og de har det bedste forhold.. Men nike ved os han har sin anden rigtige far..
mar 2008
Men synes os jeg gør hans far til en helt, selvom han er et dumt svin..! Uh hvor jeg hader ham..
Og det gør nok osse at Nike savner ham som han gør.. Fordi han får kun posetive ting a vide om sin far..
mar 2008
mar 2008
Jeg synes bare det er svært for er osse den type at jeg synes mange mødre er nogle dårlige nogle når det handler om faren.. Men i min sitaution er den anderledes.. Og vil så gerne have de ser hinanden.. men faren er simpethen så snæversynet og tænker kun på sig selv. Og viser ingen interesse.. som sagt når han er her så har han travlt med og komme hjem igen eller ud til vennerne.. og ved alle besøg har han sin kæreste med fint nok.. (hun er sød men ikke særlig børne van.. ) Hun sidder bare og glor.. Men er hun ikke med så er der 1-2 venner med.. Han ser ham aldrig helt alene fx... jeg er så træt af ham og så når han ringer har vi en aftale om han ikke ska sige hvornår han kommer.. og det gør han alligevel og så tit laver han aftalerne om.. og der går flere uger/mrd før han ringer og ser ham.. Og jeg vil ikke mene det er mig som ska lave deres besøg.. men det er for det meste.. Mig som ringer pga Nike vil snakke.. MIG MIG MIG som er super mor.. Men får intet fra ham.. Har opgivet nu osse derfor vi har været i statsamtet og nu retten efter fuld forældre myndighed.. men venter stadig på afgørsel... Og efter der vil han have ham hver 14 dag.. hvad med og besøg ham hver 14 dag i stedet for.. Han er sku ikke særlig klog..
Samvær.. :(