939 visninger
|
Oprettet:
sove til middag i barnevogn {{forumTopicSubject}}
hej piger
min datter har altid sovet til middag i barnevogen mellem 2 og 4 timer
men her hjemme vil hun ikk sove i barnevognen mere hun ligger bare græder og skriger helt vildt, de her 4 dage hvor vi har haft fri har jeg måtte putte hende i sengen..
men i dagpleje sover hun gerne 3 - 4 timer ..
hvad kan jeg gøre, jeg tænker hun har det varmt og har derfor ikk givet alt for meget tøj på men en tynd hat og kan se hendes hår er heæt svedig men kan hun sove uden hat uden og få ondt i ørne måske???
jeg putter hende self i sengen da hun er mega træt og trænger til sove..
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
jeg har prøvede gå tur og ikk gå tur intet hjælper
mar 2008
men jeg tænker osse vi har mange biler og traktore til køre frem og tilbage og i hendes dp er på en lukkede vej hvor der ingen bil køre vender hun sig så ikk osse til at der ikk kommer bil i forhold til her selvom hun står helt oppe i den anden af haven
mar 2008
men vi har hele for middagen været ude og været ude og gå en tur samt har hun kørte rundt på arme og mave i hele huset og legede
så det ikk for vi ikk prøver køre hende træt men hun var træt da hun bæev lagt ud.
er jeg for hurtig til give op?? efter 40 min syntes jeg det var synd for hende for det var ikk bare pyller gråd det var rigtig gråd det meste af tiden..
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Har ikk rigtig nogle gode idér til hva du kan gøre, da det kun er dig der kender dit barn.
Havde det nu været min datter, ville jeg kunne få hende til at falde til ro ved at vugge hende lidt og snakke eller synge for hende.
Kunne hun ikk falde i søvn hos dig også du ligger hende ud i barnevognen???
mar 2008
eva jamen jeg syntes bare hun har bedst af luften når hun sover ude også plejer hun faktisk osse og sove bedre når det i barnevognen derfor syntes jeg det vigtig for mig hun sover ude..
jeg putter hende osse gerne i sin seng vis hun ikk vil sove ude men tilbudet er i barnevogn først..
plus man ikk kan støvsuge osv inde mens hun sover det ligesom der jeg bruger min tid på få ordnet hjemmet så vi kan hygge og lege resten af tiden..
sove til middag i barnevogn