{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

sove til middag i barnevogn {{forumTopicSubject}}

hej piger

min datter har altid sovet til middag i barnevogen mellem 2 og 4 timer

men her hjemme vil hun ikk sove i barnevognen mere hun ligger bare græder og skriger helt vildt, de her 4 dage hvor vi har haft fri har jeg måtte putte hende i sengen..

men i dagpleje sover hun gerne 3 - 4 timer ..

hvad kan jeg gøre, jeg tænker hun har det varmt og har derfor ikk givet alt for meget tøj på men en tynd hat og kan se hendes hår er heæt svedig men kan hun sove uden hat uden og få ondt i ørne måske???

jeg putter hende self i sengen da hun er mega træt og trænger til sove..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sove til middag i barnevogn
  • #1   20. maj 2012 hun er 11 mdr
    jeg har prøvede gå tur og ikk gå tur intet hjælper

• #3   20. maj 2012 jeg tænke nok det var det,, men hun har bare haft en tynd kjole med korte ærmer og lang body og tynde strømpebukser på, ingen dyne også bare overlæder , og hun har ingen pude i barnevogne til vamre ..

men jeg tænker osse vi har mange biler og traktore til køre frem og tilbage og i hendes dp er på en lukkede vej hvor der ingen bil køre vender hun sig så ikk osse til at der ikk kommer bil i forhold til her selvom hun står helt oppe i den anden af haven

• #5   20. maj 2012 jo det håber jeg, for dp moren hehe

men vi har hele for middagen været ude og været ude og gå en tur samt har hun kørte rundt på arme og mave i hele huset og legede

så det ikk for vi ikk prøver køre hende træt men hun var træt da hun bæev lagt ud.

er jeg for hurtig til give op?? efter 40 min syntes jeg det var synd for hende for det var ikk bare pyller gråd det var rigtig gråd det meste af tiden..

• #7   20. maj 2012 Villads er 12 mdr. Han sov i dag kun i langærmet body, en tynd dyne og i skygge fra huset. Han sover sjældent med hue, da han sveder med det samme.

• #8   20. maj 2012 En hat gør ingen gavn for det indre øre, kun uden på øret hvis det er rigtig kold. Vores ørelæge siger at det er total lige meget om man har hat på eller ej c";)

Har ikk rigtig nogle gode idér til hva du kan gøre, da det kun er dig der kender dit barn.
    Havde det nu været min datter, ville jeg kunne få hende til at falde til ro ved at vugge hende lidt og snakke eller synge for hende.
    Kunne hun ikk falde i søvn hos dig også du ligger hende ud i barnevognen???

• #10   23. maj 2012 christina hun ikk van til fald ei søvn i mine amr det hun aldrig gjorde anden de få mdr hun var helt lille ... jamen selvom jeg vugger eller går synger ingenting hjælper desværre..

eva jamen jeg syntes bare hun har bedst af luften når hun sover ude også plejer hun faktisk osse og sove bedre når det i barnevognen derfor syntes jeg det vigtig for mig hun sover ude..

jeg putter hende osse gerne i sin seng vis hun ikk vil sove ude men tilbudet er i barnevogn først..

plus man ikk kan støvsuge osv inde mens hun sover det ligesom der jeg bruger min tid på få ordnet hjemmet så vi kan hygge og lege resten af tiden..

Kommentér på:
sove til middag i barnevogn

Annonce