{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.850 visninger | Oprettet:

Ang. afføring hos baby på 5 uger... {{forumTopicSubject}}

Heysa...

Min datter er lige skiftet over fra grøn allomin til nan ha 1 her igår, og idag har hun lavet en grøn "pølse" .. "da hun fik grøn allomin var det mere blødt".
Ville høre om det var normalt eller om det er betydning på hun er ved at få forstoppelse, for hun pressede en del for at komme af med det...
Eller kan det være fordi hendes mave lige skal vende sig til det?

Håber i kan hjælpe...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. afføring hos baby på 5 uger...
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #1   23. maj 2012 man skal jo skifte langsom gerne over 14 dage ellers giver det med 99 %sikkerhed forstoppelse og så giver man laktolose eller movicol jeg er bare til det sidste da det andet giver doven tarm ved længere tids brug og luft i maven

• #2   23. maj 2012 Ja men snakkede med SP igår og hun sagde jeg bare skulle skifte direkte over for så meget forskel var der ikke på grøn allomin og nan ha 1...
    Men er det normalt at de kan lave en "pølse" eller er det tegn på forstoppelse?

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#3   23. maj 2012 min datter lavede ik pølser da hun var 5 uger jeg vil mene det er en lille forstoppelse. din sp er da en spande undskyld men det ene syrnet og let at fordøje det andet kraver meget mere af tarmen og bør derfor ik skifte direkte den vej den anden vej ville være fint jeg ville forsat hende 2 flakse grøn allomin men kan dog slet ik forstå hvorfor du vil skifte hvis hun tagert på, på den grønne iog maven er fin så bliv ved det

• #4   23. maj 2012 Okay..
    Jamen min SP sagde at det ikke var godt og køre på den grønne allomin kun fordi den var syrnet...
    Kan snart ikke finde rundt på alle de produkter der er ....
    Men det kan ikke være fordi hendes mave lige skal vende sig til nan ha 1 eren?

• #5   23. maj 2012 Ved godt man ikke skal høre på alt SPen siger, men da jeg ikke selv er ret meget inde i alle de produkter så måtte jeg prøve det hun sagde...
    Og min datter tager super fint på..
    Startede nemlig da hun blev født med at give hende modermælk i 1 måned, men havde desværre ikke nok så vi skiftede til mme..

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#6   23. maj 2012 hvis hun tager fint på er glad og hendes mave har det godt på den grønne så ville jeg bare bruge det min datter har kun fået syrnet og fejler intet idag og er sund og glad

• #7   23. maj 2012 Okay smiley
    Tror jeg prøver at gi den nan ha 1 en chance ellers må jeg gå til den grønne allomin igen...

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#8   23. maj 2012 så skal du gik hende noget mod forstoppelse eller går dethelt galt når hun laver pølser hvilket hun ik skal endnu

• #10   23. maj 2012 Var det også nan ha 1 du brugte? Og skal jeg måske prøve at give hende laktulose eller tror i det er bedre at give hende 2 flaker om dagen af grøn allomin?

• #11   23. maj 2012 *flasker

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#12   23. maj 2012 lige nu skal du gi hende noget mod den forstoppelse og 2 flasker grøn allomin

• #15   23. maj 2012 Fik af vide af min SP at det ikke var godt kun at køre på den grønne allomin, men da hun var på den kom hun af med noget et par gange om dagen... Men er der nogle af jer der har erfaringer med babyer der kun får grøn allomin? Eller blander i det med noget andet?

• #17   23. maj 2012 Okay så går vi bare på den grønne allomin igen og køre den fuldt ud, har lige givet hende 1,5 ml laktulouse for at få gang i maven på hende, da hun var helt ulykkelig.. Men tusind tak for hjælpen piger, det var super lige at få lidt råd og vejledning.. smiley Ha en fantastisk aften smiley

Kommentér på:
Ang. afføring hos baby på 5 uger...

Annonce