{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

træls at være skruk :( {{forumTopicSubject}}

Øv øv, er lige pt blevet skruk igen (der er 2 nye bebser i svigerfamilien hehe)
Og øv hvor ville jeg gerne ligge mine piller og blive planlagt gravid og opleve alt det igen... Desværre er vores økonomi noget røv,vi kan liige få det til at løbe rundt.
Jeg har lige fået job for 2 mdr siden (endelig!) min forlovede er pt arbejdsløs, og vi bor i en 2 værelses på 60 kvm 2 voksne og et barn... så alt taler imod en lille ny, øv øv øv hvor er det bare træls.

sorry skulle lige ud med det, det er lidt trist at være skruk og man bare ikke kan.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træls at være skruk :(
  • #1   3. jun 2012 kender det alt for godt.. her der det dog kun pladsen der er problemet smiley og så ville jeg da gerne have et job inden, selvom at der sagtens ville kunne løbe rundt..

  • #2   3. jun 2012 din tid skal også nok komme igen, du skal lige ind i dit nye job og have det til at fungere, din mand skal vel også have et job, og så kan i nok finde noget størrere at bo i, inden du ved af det, så ser tingene helt anderledes ud, og der er fint plads til en lille ny ;o) se det fra den lyse side, du har noget at se frem til ;o)

    men kan godt forstå dig, jeg synes jeg bliver skruk hver gang nogen tæt på mig får en lille ;o) men der går ikke så lang tid, så er det lagt lidt væk og jeg kan acceptere at vi nok ikke skal have flere ;o)


  • #3   3. jun 2012 puha... jeg er også total skruk.. og hader det... Jeg er først færdig med uddannelse om 1½ år og så skal jeg lige finde mig et fast job.. suk.. så om lang tid først smiley

  • #4   3. jun 2012 Årggg ved hvor træls det er for er selv meget skruk... Maya bliver tre til sep så ville passe fint der snart kom en meeeen kan nok ikke lave en alene

Kommentér på:
træls at være skruk :(

Annonce