{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

at sove selv {{forumTopicSubject}}

nu har matilde sovet selv de sidste 2 uger, og nej hvor jeg dog sover meget bedre om natten.
er stadig lidt en pivert, så sover i stuen, hendes værelse støder op til det, nu skal vi bare begge være klar til at tage det næste skridt, at tage babyalarmen ordentligt i brug, og jeg kan sove i min seng igen :o)

(er så træt af og sove på vores sofa hehe)

hun er 5 mdr. d 12.... hvornår begyndte jeres at sove selv, og hvad mener i om min måde og gribe det an på...??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sove selv
  • #1   10. sep 2008 arthur er 2 år og 2 mdr og sover i min seng og det er selvvalgt.
    de to store sover der også p.t. pga. ombygning men skal snart på eget værelse igen det kom de da de var 5 og 3.

    din måde at gribe det an på lyder fin, men lidt svært at sætte mig ind i når jeg har valgt helt anderledes ;o)


  • #2   11. sep 2008 xenia kom først ind på hendes eget værlse en uge efter at hun var blevet 1år hun var ikke klar til det før da hun blev ved med at vågne om natten

  • #3   11. sep 2008 Nikolaj var 3 mdr da han kom ud af soveværelset og Karoline var 5 mdr, de sover meget bedre på deres eget værelse... Lige meget hvor langt der er fra værelse til soveværelse, skal man nu nok hører dem tror jeg på, men god ide med baby alarm...

  • #4   11. sep 2008 vores lejlighed er 80 kvm. så hun er ikke i langbortistand, i forhold til mig... men er bange for man kan overhøre en babyalarm, ligesom man kan overhøre et vækkeur, men måske det bare er mine tanker....

    det skal lige siges at hun sover igennem fra halv 9 til halv 7... og har gjort det siden hun blev født næsten..


  • #6   11. sep 2008 jeg kan ikke lige frem sige at Niklas sover i eget værelse for over etagen mangler en masse penge for at blive færdig.

Kommentér på:
at sove selv

Annonce