{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

mærker ik liv {{forumTopicSubject}}

jeg er anden gangs gravid har har ik mærket den lille endnu eler jo en gang tror jeg i uge 15 er nu 18+ er møg nervøs da jeg mærkede den første i uge 14 og frem hverdag min livmor lægger mod ryggen der i uge 15 var der liv men er bare så nervøs for der ik er liv mere

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærker ik liv
  • #1   22. jul 2012 Ring til fødegangen og sig du ikk har mærket liv og er bekymret. Insister på at blive scannet for så kan du få ro i sindet og se at den bette har det fint smiley Hellere tjekke en gang for meget og så du kan få ro og ikk gå og bekymre dig sådan.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#2   22. jul 2012 man kan ik komme på fg før efter 24 uge sys bare det underligt når jeg et eller andet sted bør kunne mærke den men nu må jeg jo nok vente til i morgen se om læge evt kan høre hjertelyd sys bare tiden til i morgen er lang og har først tid til md den 30

• #3   22. jul 2012 Man skal jo ikke kunne mærke baby før efter 21+ mener jeg det er. Men ring da til din JM, så kan det være du kan komme til hende og høre hjertelyd.

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#4   22. jul 2012 hver dag fra 24 det ved jeg godt men det er da underligt ik og mærke noget når man eranden gangs gravid i uge 18 +

• #5   22. jul 2012 Er der noget retningslinjer om at man skal mærke dem tidligere anden gang da?

• #6   22. jul 2012 Mutten- Nårh ja, det kan man da.

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #7   22. jul 2012 Nej det er ik unormalt.. Det er helt normalt først at mærke baby efter uge 20... Også når man venter Andet, tredje, fjerde, femte etc. Barn...

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#8   22. jul 2012 har tid fredag ved privat men det går mig bare så meget på et eller andet ved jeg jo godt at det erhelt normalt at man ik mærker noget kan bare ik fatte det da jeg mærkede den føærste så tidlig og hele tiden men mon ik bare det er min hjerne der spiller mig et pus

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#9   22. jul 2012 kan da prøve som sagt er det sikkert fordi min hjerne spiller mig et pus og derved bliver nervøs for der ik er noget og en e vt scanning

• #10   22. jul 2012 Det er måske fordi din moderkage ligger foran denne gang - så går der længere tid før man mærker baby.

• #11   22. jul 2012 så længe du ikke HAR mærket liv endnu, er der ingen grund til alarm smiley det er først hvis du har mærket regelmæssigt, og det så stopper.

Jeg var i uge 22 før jeg mærkede noget.

Tag den med ro, du skal snart til MD så kan du se at baby har det fint smiley

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#12   22. jul 2012 det er helt ok. det helt normalt ta mærke liv det slet ik det gjorde det selv fra 14+ et eller andet første gang og frem til jeg fødte vores datter. ved skam fg ik vil se mig før jeg er 24+ og somjeg selv skriver er det nok bare min hjerne der spiller mig et pus for maven vokser og har det ellers fint ingen blødning osv så nok bare homoner og min hjerne der ik lige vil som jeg vil i dag skulle bare lige ud med det:-) man siger bare man måske eller de fleste vil mær baby tidliger eller ¨på samme tid hvis man er fler gangs gravid

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#14   22. jul 2012 bare mig men når moderkagen lægger mod ryggen bør man så ikunne mærke før og tydligere?? første gang lå den ud mod maveskindet og der mærkede jeg det hurtigt tiltrods for lægen sagde der ville gå lang tid

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

#15   22. jul 2012 bare mig- nej det ved jeg skam godt kunne måske bare godt tænke mig det så j viste der var liv

Kommentér på:
mærker ik liv

Annonce