SKAL virkelig have hjælp {{forumTopicSubject}}
det er svært og starte det her emne meen, jeg prøver.
Altså jeg ER / VAR gravid igen, og efter lange snakke og diskotioner, valgte vi og beholde dette barn, selvom Lærke jo ikke er særlig gammel, jeg har så været ved og læge og til scanning, men da jeg blev scannet, var jeg ikke langt nok henne til at de kunne gi mig en termin's dato, derfor skulle jeg vidre til svangerskabs afdelingen. og der skal jeg ind d. 13.11.08 . Meeeeen her i mandags begyndte jeg og bløde, ringede så til fødegangen som sagde at jeg var nok ved og abortere, og at de ikke kunne hjælpe mig, Hmm . en rigtig øv ting og få afvide, nå men hun sagde jeg skulle kontakte min læge om 5 dage ..dvs, at i 5 DAGE skal jeg gå med muligvis et dødt barn i maven, indtil jeg kan komme til min læge, nå men så stoppede blødningen Onsdag eftermiddag,
så er det jeg vil vide, skal jeg tage til den scanning d.13 for og se om barnet muligvis lever endnu (hvilket det sagtens kan) eller skal jeg bare kontakte min læge og få en tid til udskravning? .. jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg er bare helt ude af mig selv,..
++ Lærke er 8mdr, og ligger med 40 i feber og har gjort siden Tirsdag og vagt-lægen eller nogen kan ikke finde ud af hvad der er galt, hun har ikke spist siden tirsdag kun et par kiks.. Årrrh jeg har det bare så dårligt med mig selv for tiden, jeg er helt ude af den. + Kæresten har ikke noget job for tiden
Undskyld det blev så langt, men ville bare ud med det og have lidt hjælp. spørg hvis der er noget i vil vide mere ...
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
I skal nok komme på fode igen med hensyn til at han ikke har noget job selvom altid virker håbløst lige nu. har selv stået i situationen og penge kan virkelig gøre en deprimeret hvis de ikke er der og man ikke ved hvad man skal gøre. Så føler man bare at hele verdenen ramler sammen og det skaber mange skænderier, men det er et humpel i bare skal over.
jeg ville ikke bestille tid til udskrabning hvis det nu lever. Det er jo ikke sjældent at piger herinde fortæller at de blødte en eller flere gange i deres graviditetn -eller først opdagede det sent da de havde deres månedlige blødning.
Jeg ville tage til scanningen, der er ikke så lang tid til for hvad nu hvis barnet lever og du får udskrabning? vent.. det ville jeg helt klart gøre og ser de på sygehuset at det ikke lever laver de mange gange en udskrabning med det samme eller giver dig en tid, så du kommer nok ikke til før selvom du tager til læge. Der kan også gå en del dage før du kan få en tid ved lægen.
hvor meget blødte du?
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
det første døgn blædte jeg en lille msule mere end en normal mens. men det sidste stykke tid jeg havde mens var det bare lidt pletter, så det er derfor jeg tror at jeg muligvis stadig er gravid, for jeg har fået afvide at amn sagtens kan bløde 1 døgn og stadig være gravid. såå.. jeg er virkelig i tvivl
men tror jeg vælger og ta den scanning og se selv..
SÅ har jeg lige noget mere og sige til jer som har latterlige kommentar vær venligst vær med og skrive dem, det har jeg virkelig ikke brug for.
jeg ved der nok skal kommen nogen kommentar om at vi valgte og beholde barnet selvom Lærke ikke er ældre, men jeg ville ikke kunne få en abort med mindre barnet fejlede /fejler noget .
jun 2008
Der er 4 år mellem mig og min søster og jeg ved at hvis vi havde været tættere aldersmæssigt havde vi haft et tættere bånd men der har hele tiden været lige præcis en besværlig grænse mellem hinanden for den anden har lige nået at være for langt væk til at vi kunne tale jævnbyrdigt sammen om ting. Så har den ene nået at være i en irriterende alder hvor det har været pinligt at snakke om ting fordi den anden lige nåede at være lidt for langt væk aldersmæssigt.
Det er nemlig rigtig svært at skulle igennem sådan noget, håber bare I hurtigt kommer over det så alt kommer på ret styr igen. Sådan en tid slider meget og er meget belastende og kan virkelig køre en ned med flaget.
Og ja det bliver rigtig hårdt hvis det er dødt og jeg håber virkelig ikke for dig at det er, du har nok at gå igennem nu der er hårdt! jeg tror bare at hvis du får en udskrabning vil du for altid tænke på om det mon levede og du vil aldrig kunne få svar, kun have dårlig samvittighed over om du måske fik skrabet et levende barn ud. Så tror jeg det er bedre at du selv ser det så du bliver afklaret indeni selvom det vil være mega hårdt. Sådan noget kan man desværre ikke komme let igennem. men skal vi ikke håbe på det bedste?
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
håber det bedste for jer.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jeg ville tage til scanningen om 5 dage og e om du i virkeligheden har tabt babyeller om det er fra livmorhalsen du har lødt som det var med mig..
jun 2008
du må opdatere om din scanning, og som de andre siger er det ikke unormalt at bløde hvor baby stadig har det fint, Det håber jeg på er tilfældet
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
SKAL virkelig have hjælp