{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hårfarve + gravid ??
  • #1   5. nov 2012 når det lidt øv smiley

• #2   5. nov 2012 Ja det fra rådes men alt er jo op til ens egen samvittighed. Jeg har i begge graviditeter farvet hår en enkelt gang, jeg mener ikke det kan være mere giftigt end frisøren der går i dampen... Og det er jo ikke fordi jeg har farvet set en gang om måneden. Denne gang har jeg dog valgt at få striber i da udviskningen ikke bliver så tydelig.

• #3   5. nov 2012 Jg farvede også mit hår en enkelt gang i graviditeten, da jeg var 4 mdr ene, fordi vi skulle noget.. Ved ikk om jeg havde gjort det hvis ikk vi skulle til "vigtig" fest.. Jeg valgte så en brun farve som matchede mit hår rimeligt, så nu kan man ikk vildt voldsomt se udgroningen.. Nu ammer jeg, og lysten til at farve hår er der da, men jeg venter og gør farver det til barnedåben.. For det er jo ikk sundt, men igen med måde..

Hvor langt er du henne?

• #4   5. nov 2012 jeg er kun 6 + henne. bum bum

• #5   5. nov 2012 Jeg havde nok det værste hårhelvede og jeg går ellers meget op i mit udseende.

Men inden graviditeten havde jeg haft afbleget mit hår og efterfølgende farvet det over med en brun naturhårfarve for at få det brunt igen, og ikke slide så meget på det mere.

så efter noget tid blev jeg gravid og den brune farve blev efterhånden skyllet ud så man kunne se 5-7 cm afblegningsudgroning til hver side plus brunlige og grønlige plamager som den brune hårfarve havde efterladt i det afblegede.

føj det var grimt. Mwn jeg lod være med at gøre noget og det blev hæsligere og hæsligere.

men det gjorde det bare endnu federe at få en make-over efter endt graviditet og amning.

• #7   5. nov 2012 Som det skrives frarådes det kraftigt (og nej selv om nogle vil påstå det så findes der ingen naturlige eller øko farver som er "godkendt).. som med alt andet er det op til egen samvittighed..
    Jeg tænker dog tit (nu ved jeg ikke om din graividitet var planlagt) at hvis man fast farver hår og man beslutter at få børn, hvorfor så ikke få det farvet så tæt som muligt på egen farve inden de 2 streger ? så vil der jo ikke være (ret meget) udvoksning ??
    Der findes frisøre der ikke farver og permanenter mens de selver gravide

• #8   6. nov 2012 jeg hverken drikker og ryger. det kan jeg slet ikk få mig selv til når jeg er gravid. men tror nu heller ikk jeg vil have på samvittigheden at jeg kan skade mit barn ved at farve mit hår. farver normalt hår hver 2-3. måned. men så m jeg bare se hæslig ud smiley hahahahaha

Kommentér på:
hårfarve + gravid ??

Annonce