{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Kan nærmest ikke gå :( {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!
Jeg er nu i 14+2, og det gør så ufatteligt ondt når jeg går, altså det føles nærmest som om låsknoglen kurer op af et eller andet, og er virkelig smertefuldt! Min lænd gør også rigtig ondt, og kan nærmest ikke foretage mig noget.
Mistænker selv lidt bæggenløsning, men er det ikke for tidligt at kan få det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan nærmest ikke gå :(
  • #1   27. nov 2012 Nej det er det ikke /: fik konstateret min omkring uge 14 .. Men håber da bestemt ikke for dig at det er det .. Held og lykke ..

  • #2   27. nov 2012 Jamen tog du bare til lægen, og hvordan konstatere lægen det? smiley


  • #3   27. nov 2012 Jeg fik konstateret bækkenløsning i uge 17. Havde dog ondt fra uge 14 af. Jeg var ved lægen som så sendte mig videre til Hillerøds afsnit for gravide, hvor en læge der undersøgte mig. Så jeg synes du skal kontaktede lægen smiley håber dog for dig der "bare" er graviditets gener!:)

  • #4   27. nov 2012 Håber godtnok heller ikke det er det!!
    Jamen mærker lægen så på en, eller hvordan foregår deT?


  • #5   27. nov 2012 Ja du bliver lagt ned på en briks. Så bøjer de dine ben stille og roligt og mærker på hofter og lænd. Hos mig stammer smerterne fra skambenet som
    Var hævet/ let forstuet. Troede ellers selv der var fra lænden. Og så får du nogle tips til hvordan du kan passe på dig selv. Fx har jeg svært ved hurtigt at komme ind og ud af bilen. Og fandt så ud af hvordan jeg skulle dreje mig osv for at skåne mig selv bedst muligt


  • #6   27. nov 2012 Ja, fik tid hos lægen Ogaå synes hun det godt kunne lyde som, så fik afvide hvad man helst skulle udgå .. Ogaå måtte vi se tiden an. Og der gik ikke andet end et par uger også var det blevet så slemt at jeg blev sygemeldt fra mit job indtil jeg skulle på barsel /:
    Og den dag i dag lider jeg stadig under det hvis jeg slæber for meget rundt med ham på armen nu han er blevet så stor, hvis jeg går rigtig meget og somme tider til lagen gymnastik, så gør hofterne sgu ondt .
    Så du skal virkelig tag det alvorligt ..


  • #7   27. nov 2012 hva arbejder du med?
    Jeg går på skole, men er det ikke også noget med det kan gøre ondt hvis man har siddet ned lang tid a gangen?
    ooork hvor jeg håber det bedste!!


  • #8   27. nov 2012 Jeg er Social- og sundhedsassistent ..
    Jo jeg fik også ondt hvis jeg sag ned længere tid af gange ..

    Rigtig godbedring med dig, smiley håber bestemt ikke for dig det er det ..


Kommentér på:
Kan nærmest ikke gå :(

Annonce