{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

ondt nærmest helt spændt. {{forumTopicSubject}}

Ja først vil jeg lige høre hvornår begynder plukveer så man kan mærke dem?? Jeg vågnede i nat, og havde sindsygt ondt som om jeg havde lavet 100 mavebøjninger.. Ved ikke om jeg har hostet og det er det, eller om det kan være plukveer?? Det var i hvert fald ikke behageligt, men syntes ikke jeg vil ringe til lægen pga det..Det gør nemlig ikke ondt mere, var bare en mærkelig fornemmelse..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt nærmest helt spændt.
  • #1   18. mar 2009 Hvor langt er du henne??

    Man kan godt få sån en brændende syrende fornemmelse, hvis man strækker sig hurtigt ud i sengen feks.
    Det er sener ved livmoderen, der giver sig og kan sammenlignes med bitte små fiber-sprængninger...

    Det går normalt over i løbet af 15 sekunder.

    Jeg døjede en del med det, især når jeg rejste mig fra sofaen eller flyttede mig i sengen..


  • #2   18. mar 2009 Jeg er i uge 15. Ja det var præcis den følelse du beskriver, så er jeg rolig igen smiley Men det gør godt nok ondt og ja går hurtigt over igen smiley

  • #3   18. mar 2009 siger de ikke pulkveer begynder i uge 20 ca? og bliver slemmere og slemmere det er først i uge 30 jeg kunne mærke dem hvor de faktisk gjorde ondt.

  • #4   18. mar 2009 tror mere du har strukket dig et sted i maven ved evt at hoste.. eller noget for det har jeg også gjort mange gange da jeg ikke var langt henne hvor det kunne gjorde ondt

  • #5   18. mar 2009 Jo jeg tror også bare det er sådan noget, vågnede bare helt i chock fordi min mave gjorde rigtig ondt smiley Men med hensyn til plukveer er det vel også meget forskelligt om man kan mærke dem eller ej.. Så dem venter jeg lige lidt med endnu :)Tak for svarene

  • #6   18. mar 2009 marianne jo det med plukveer er meget forskelligt.. da jeg ventede min datter synes jeg ikke jeg kan mindes de plukveer, men det skal jeg da lige love for jeg kan nu heheheh tralst.. men jeg har tit prøvet at strække benet ud når jeg fx sover og det gave et ryk i maven hvor det gjorde ondt.. noget der blev strukket der inde..

  • #7   18. mar 2009 Hej marianne
    Jeg havde det på samme måde som dig, men det er ikke pluk veer. det er fordi du er igang med at udvide din mave. så det betyder ingenting.


Kommentér på:
ondt nærmest helt spændt.

Annonce