{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.566 visninger | Oprettet:

Jer med dele børn og ny graviditet ? {{forumTopicSubject}}

Hej .
Jeg har en søn på 4 1/2 fra tidligere forhold . Han vil lige være fyldt 5 når hans lille søster kommer . Jeg har ham fra søndag til søndag . Det vil sige vi har ham i 7 dage hver . Og det fungere bare supert . Mig og eksen har et godt forhold hvad der angår Oliver og snakker tit om hvad der lige sker omkring ham . Men nu venter jeg jo nr. To. Så er lidt på bar bund hvordan jeg lige skal gribe det hele an . I forhold til fødsel og efter fødslen . Og ja bare hvordan det kommer til at forløbe frem over . Han glæder sig rigtig meget .. Min Eks svigermor er os helt oppe og kører og har allerede købt lyserødt tøj til den lille smiley

Hvordan bar i jer ad med det hele ? Rent praktisk ? Jeg er sat til at føde midt i den uge han er hos hans far , så håber det blivet der . Men hvad nu hvis det først sker når han er hos mig . Skal jeg lave aftale med hans far om jeg kan ringe til ham hvis det går løs ? Min mor skal ikke med denne gang . Så hun kan os være her hvis det sker om natten .

Men som sagt er lidt på bar bund hvad alt det her angår, håber nogen der kan give lidt ideer .

Go eftermiddag der ude

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med dele børn og ny graviditet ?
Kommentér på:
Jer med dele børn og ny graviditet ?

Annonce