{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Veninder som ikke venter barn {{forumTopicSubject}}

Skal bare lige hører om nogle af jer står i samme situation som jeg. Min allerbedste veninde har et stort ønske om at blive gravid, hvilket endnu ikke er lykkedes dem - efter ca. 9 måneder. Det er selvfølgelig synd, men det behøver jo ikke være fordi hun ikke kan blive det.
Mit "problem" er, at vi faktisk ikke rigtig kan være sammen længere fordi min mave vokser, og det kan hun ikke "tåle" at se, fordi det gør hende ked af det. Vi behøver jo ikke snakke om baby altid og hele tiden, men jeg kan jo ikke ændre på at vi venter os og at min mave bliver større med tiden.
Er der nogle af jer der oplever eller har oplevet lignende??
Det gør mig rigtig ked af det, for jeg vil jo ikke være den eneste i vores fælles omgangskreds der bliver/er gravid og hvis ikke hun kan acceptere det bliver det jo enormt svært at ses med hende - og det gør mig virkelig ked af det! Jeg holder så forfærdelig meget af hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veninder som ikke venter barn
  • #1   2. jan 2013 Jeg tror det er ret almindeligt det er en svær situation for jer begge.. Men hun burde kunne glæde sig på dine vegne men tror det er svært hvis man selv går og ønsker sig bebs og så folk omkring en bliver gravid

• #2   2. jan 2013 Vis hende dit fine indlæg her, så hun forstår du bekymrer dig om hende og holder af hende, og snak så om det. Det kan være umådelig svært at "glæde " sig på andres vegne selvom man burde - måske har hin også svært ved at håndtere sine egne forbudte følelse af misundelse , men keg tror på den eneste vej drem er at få talt åbent om det.

• #3   2. jan 2013 Slåfejl helt gratis idag smiley

• #4   2. jan 2013 Ja jeg prøvede det selv. Havde to veninder som begge prøvede uden held, og følte at de gik sammen og på den måde kunne køre hinanden op, og gå imod mig. Jeg blev virkelig ked af det for lige pludselig var de bare sammen hele tiden og jeg vidste godt at de talte om mig og lavede nærmest deres egen lille antiklub fordi de var sammen om ikke at kunne blive gravide. Følte virkelig de kunne være bidske hvis jeg skrev sammen med den ene af dem over msn, for de begge var der ofte og jeg kunne intet sige uden at det var forkert.

Da den ene så blev gravid alligevel splittede de lidt op og så ville hun pludselig gerne tale med mig i stedet.. syntes det var en ærgelig situation.

Den anden er endnu ikke blevet gravid her 5 år senere.. hvilket jeg synes er rigtig synd for hende, og ville ønske at jeg kunne gøre noget men jeg tror slet ikke hun vil tale om det mere.

men ja jeg oplevede det også

• #5   3. jan 2013 Det er eddermanme en skod veninde da! Jeg ville stryge hende fra vennelistet - DET ville jeg simpelthen ikke finde mig i.
    Bare fordi det ikke lykkedes for hende, kan hun ikke tillade sig at te sig sådan fordi DU godt kan blive gravid.

Jeg ville simpelthen ikke bruge orden veninde om sådan en egotripper

• #6   3. jan 2013 Camilla: prøv lige at sætte dig i hendes sted, i stedet for bare at svine hende til for hendes sorg. Tror lige du bliver nødt til at vende den om.

• #8   3. jan 2013 Marianne - uanset hvad er hun da en skod veninde når hun slår hånden af sin veninde fordi hun ikke selv er gravid.
    Det er sgu da ikke ts' skyld at veninden ikke kan blive gravid. Egotripper siger jeg igen

• #9   3. jan 2013 Tak for jeres forskellige indlæg, havde bare sådan brug for at komme af med det. Jeg synes virkelig jeg gør mit til, at vi ikke snakker baby hele tiden, og inden jul hvor jeg hurtigt var på besøg ved hende nævnte jeg ikke ét ord om baby og graviditet - helt bevist selvfølgelig, at hun så selv spørger ind til det og snakker kommer til at køre ud fra hendes spørgsmål, kan jeg jo desværre ikke rigtig gøre noget ved. :S smiley
    Jeg håber da så inderligt for dem, at de også kan blive gravide og at det også vil ske snart, men det er der jo ingen der ved noget om, og vi kan jo desværre ikke trylle! :S
    Har idag meldt mig ind i fitness center sammen med hende og en anden god veninde, men straks da jeg gør instruktøren opmærksom på at jeg er gravid og spørger ind til om han har nogle ting at sige til det - altså om jeg måtte lave alle øvelserne osv. bliver de fjantede og griner og fniser af mig - så rotter de sig nemlig sammen ligesom en af jer skriver.
    Hun ved godt at jeg er ked af, at vi ikke kan ses på samme måde mere og lige så tit, og vi har haft en snak om det. Meeen synes intet bliver bedre på nogle måde. Desværre.. Og kan virkelig ikke undvære hende!

• #10   3. jan 2013 Hold da K... hvor barnligt .____.

Kommentér på:
Veninder som ikke venter barn

Annonce