{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.426 visninger | Oprettet:

Nogen med hund og små børn som er alene om det? {{forumTopicSubject}}

Jeg er for nylig blevet separeret og min eks er flyttet fra huset vi boede i sammen efter 14 dage, nu er jeg så i huset selv med mine piger på 2 og 4 samt schweizisk hyrdehund på 11 måneder. Hun er en hund der kræver noget aktivering som selvf ikke var noget problem da vi var 2 om det, men den seneste tid er hun begyndt at æde ting, en klipklap og 2 orkideer er der så røget i dag (hun har ikke spist planten hun gået rundt med det og tygget meget lidt i rødderne, og jorden ligger overalt i stuen.
Jeg går ledig og går lange ture og træner lydighed så meget der kan blive tid til det, har hest også, så det skal også passes om formiddagen.

Hvordan får i evt tingene til at hænge sammen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen med hund og små børn som er alene om det?
  • #1   10. jan 2013 Jeg har 3 børn på 4, 3 år og 4 mdr og en stor hund.
    Jeg lukker ham enten i kælderen eller i hundegården når han skal være alene hjemme og ellers kommer han med ud i haven når vi går ud og når vi er inden ligger han på hans tæppe eller er sammen med os i samme rum.

• Mor til babyD
    Mor til babyD Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
    #2   10. jan 2013 Synes også det lyder meget fornuftigt:-) har den noget legetøj du kan give den når den er alene hjemme? Måske det kam afhjælpe det lidt, men ved det ikke.. Min hund har én gang spist en plante da hun var alene hjemme, og derefter trænede jeg at jeg gik ud, stille og roligt uden at gøre et stort nr ud af det og gik ind igen kort tid efter.. Så hun kunne se jeg kom hjem igen. Alt sammen meget stille og roligt.. Hvis hun gør det når du er hjemme, kunne du måske give hende et stykke legetøj og lege lidt med hende når hun gør antræk til at ville tage noget smiley
    Du har sikkert Googlet, men linker lige alligevel, synes der står meget godt grundlæggende her smiley
    http://hundenyheder.dk/raceportraet-af-hvid-schweizisk-hyrdehund/

• #3   10. jan 2013 Har hun sådan en bold hn skal få foder ud af det er god aktivering her.. Ellers e mine i hundredårs når jeg ikk er hjemme

• #5   10. jan 2013 Aktivitet legetøj, der bruger hunden hovedet og det gør dem trætte.. Og de synes det er vild sjovt.. Og så gå spor, der får de brug næsen og en masse andre sanser. At gå tur med en aktiv hunderace er bare langt fra nok..

• #7   10. jan 2013 Aktivitet legetøj, der bruger hunden hovedet og det gør dem trætte.. Og de synes det er vild sjovt.. Og så gå spor, der får de brug næsen og en masse andre sanser. At gå tur med en aktiv hunderace er bare langt fra nok.. Her hjemme har vi en grand danois, som slet ikke er en aktiv hund, han er glad hvis han må slappe af og holde øje med os andre og så selvfølgelig med på tur. Vores anden hund er en Jack russel, som er meget aktiv og virkelig er klog og elsker at bruge hovedet. Vi fik afvide fra vores klikkertræner, at hun skulle arbejde for hendes foder, så Idag får hun alt hendes foder i forskellige aktivitet legetøj vi har og hun elsker det. Hun gider ikke spise af en hundeskål mere. Der er faldet meget ro over hende siden vi begyndte med det. I naturen arbejder hundene også for deres mad.

• #10   11. jan 2013 Hun gider ikke lede efter sit foder i græsset, kun hvis det er frolic

Kommentér på:
Nogen med hund og små børn som er alene om det?

Annonce