{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sove selv
  • Neja J
    Neja J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 15
    #1   10. aug 2008 Min pige var ca 4 måneder da hun kom ind og sove på hendes værelese...
    Men hver 14 dag var hendes storesøster Lykke der.
    Men lagde hende bare ind. så sov hun....


  • #2   10. aug 2008 Var i slet ikk bekymrede osv.... gør mig ti tusind forsk. tanker omkring det.....

    som at babyalarmen svigter, og hun ligger oggræder...


  • #4   11. aug 2008 vi har ikke gjort noget de har bare sovet hos os og det har (gør det stadig) fungeret fint

  • #5   11. aug 2008 Min kom i eget værelse da hun var 1,5 mdr, der gad hun ikke sove hos os mere, når hun vågner ligger hun bare og pludrer til jeg kommer ind. jeg ligger hende bare ind, sut i munden, bamsen i armene og en gang i mellem tænder hendes uro.

  • #6   11. aug 2008 Villads kom på sit eget værelse da han var lige knap 4 mdr.
    Han sov alligevel igennem i hans vugge inde hos os, så vi prøvede bare at ligge ham ind på værelset og der har aldrig været noget :o)
    Jeg var lidt pyllermor det første stykke tid :o) var inde og lytte til ham flere gange osv. men det gik nu hurtigt over igen :o)
    og nu er han 6mdr og jeg putter jeg ham bare og er kommet over det med at rende derinde hele tiden :o)
    Det er okay at være pyllermor det første stykke tid de sover for sig selv :o)


  • #7   11. aug 2008 Vores dreng startede med at sove inde hos os i hans barnevogn (stod i totalt flytterod, flyttede da han var 1 uge gammel) Men da hans værelse så var færdigt, sov han der inde i barnevognen. Men da han ikke kunne ligge i liften mere kom han i tremmesengen... det var han dog ikke helt tilfreds med, men det tog ca 3 dage, så var der ingenting...

  • #8   11. aug 2008 ja jeg bruger mellem 1-3 timer hver aften på at få ham tl at sove rigtigt yderst belastende så eget værelse ikke endnu

  • #9   11. aug 2008 Kasper sovar af lort hvis han ikke sover på sit eget værelse om natten... For nu har han vendet sig til at der skal være ro... Men om dagen kan han sku sove alle stedet...

  • Neja J
    Neja J Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 15
    #10   11. aug 2008 Hmm jo var da en smule nervøs til at starte med...
    Men hvis barnet begynder et græde... Så skal du nok høre det!!! Det har i hvert fald ik haft problemer med... Der kunne selvf godt gå lidt tid inden vi vågnede og sådan, men vi kunne altid høre hende...


Kommentér på:
At sove selv

Annonce