{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

Hun bliver så hysterisk! {{forumTopicSubject}}

Hej BGere

Min datter på 10 måneder er for første gang syg.
Det startede mandag med lidt feber, snot og hoste.

Lægen har givet hende penicilin for lungebetændelse da han kunne høre lidt dernede.

Jeg er SÅ brugt nu!
Hun sover ikke i læbet af dagen overhovedet. - også kan i selv forestille jer hvordan det hele starter ved en 14-15 tiden.

Det lader ikke til at hun er så syg mere- stadig lidt snottet, og hoster lidt- men intet i forhold til for et par dage siden.

Jeg skal bare lave en forkert bevægelse, så skriger hun som om jeg har tabt hende.

Jeg er lidt i tvivl om hun er ved at få tænder- for hun savler meget, og stikker konstant tungen ned mod hagen.

Jeg har så ondt af hende - men samtidig er jeg bare så træt af hende agtigt.
Ingen af os har sovet i 4 dage.
Og jeg har så dårlig samvittighed over at jeg bliver "sur" inden i når hun bliver hys.

Og jeg kan bare ikke gøre hende tilfreds smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun bliver så hysterisk!
  • #1   8. feb 2013 Vi er pt igennem det samme med Marcus som er 16 mdr. Han røg ned tirsdag med høj feber. Igår og i dag har der ikke været feber men utrolig pylret dreng som bare skriger ved ingen ting. Savler også enormt meget men jeg tænker det er fordi han er så snottet at han hele tiden skal have munden åben for at få vejret.

    Vi har dog ikke været ved lægen med ham.


  • #2   9. feb 2013 Ja okay smiley

    Ja det er ikke sjovt når de er syge.
    Jeg mistænker bare tænder - især fordi at hun hun heller ikke vil have sutteflaske.
    Hun prøver - men det virker som om det gør ondt når hun suger.


  • #3   9. feb 2013 Det kan jo også sagtens være tænder oven i en omgang sygdom. Her kan jeg ikke skimte tænder men derfor kan der jo sagtens være nogle på vej. Her er vi dog hertil morgen atter ramt af feber. Så nu må vi vist hellere prøve at ringe til en læge og se om han måske lige skal lyttes lidt på.

  • #5   9. feb 2013 Hvis det er tænder så prøv at købe en bide ring man kan fryse. Det skulle hjælpe mod smerte hvis de sutter på den. Ellers har du prøvet at ligge nogen bøger under dynen i hovedenden så hun ligger hårdt. Det kan også hjælpe.

  • #6   9. feb 2013 Ikke unden dynen men sengen hehe

  • #7   9. feb 2013 Tak for jeres svar smiley

    Fam ørdal: det hjalp ikke med bøger under dynen smiley
    haha

    Jeg tror jeg kan mærke en tand lidt - der er intet at se når jeg kigger i munden, men synes jeg kan mærke lidt.

    Men vildt underligt - i løbet af 30 min ændrede hendes adfærd sig igen - og pludselig havde jeg en glad pludrende pige der elsker at lave prutte lyde smiley

    OG jeg jeg kunne putte hende til hendes normale sengetid - de andre dage har der været skrig og skrål til kl 22-23 tiden.

    Så jeg tror på at hun er ved at blive sig selv igen smiley

    For hold da op - for havde aldrig i miot liv forestillet mig at min lille prinsesse kunne blive sån en lille baby monster.
    Ja hun havde det skidt - Meeeen hun skreg som om hun fik bank hvis hun ikke lige kunne nå en bamse -

    Så det har ikke været sjovt at være moar smiley


  • #8   9. feb 2013 Åh det var da dejligt. Så hjalp det nok med bøger haha ej nu ligger min med 39 i feber og ondt i ørerne siger hun.

  • #9   10. feb 2013 Aii smiley
    Øv - godbedring.
    Men dejligt hun kan fortælle hvor det gør ondt.


  • #10   10. feb 2013 Ja helt sikkert. Det bare mega hårdt fordi hun har sukkersyge så kræver de mere og hun har over 39 i feber

Kommentér på:
Hun bliver så hysterisk!

Annonce