Hun bliver så hysterisk! {{forumTopicSubject}}
Hej BGere
Min datter på 10 måneder er for første gang syg.
Det startede mandag med lidt feber, snot og hoste.
Lægen har givet hende penicilin for lungebetændelse da han kunne høre lidt dernede.
Jeg er SÅ brugt nu!
Hun sover ikke i læbet af dagen overhovedet. - også kan i selv forestille jer hvordan det hele starter ved en 14-15 tiden.
Det lader ikke til at hun er så syg mere- stadig lidt snottet, og hoster lidt- men intet i forhold til for et par dage siden.
Jeg skal bare lave en forkert bevægelse, så skriger hun som om jeg har tabt hende.
Jeg er lidt i tvivl om hun er ved at få tænder- for hun savler meget, og stikker konstant tungen ned mod hagen.
Jeg har så ondt af hende - men samtidig er jeg bare så træt af hende agtigt.
Ingen af os har sovet i 4 dage.
Og jeg har så dårlig samvittighed over at jeg bliver "sur" inden i når hun bliver hys.
Og jeg kan bare ikke gøre hende tilfreds
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
Vi har dog ikke været ved lægen med ham.
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 100 Svar: 694
Ja det er ikke sjovt når de er syge.
Jeg mistænker bare tænder - især fordi at hun hun heller ikke vil have sutteflaske.
Hun prøver - men det virker som om det gør ondt når hun suger.
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
jun 2011
mar 2011
Fam ørdal: det hjalp ikke med bøger under dynen
haha
Jeg tror jeg kan mærke en tand lidt - der er intet at se når jeg kigger i munden, men synes jeg kan mærke lidt.
Men vildt underligt - i løbet af 30 min ændrede hendes adfærd sig igen - og pludselig havde jeg en glad pludrende pige der elsker at lave prutte lyde
OG jeg jeg kunne putte hende til hendes normale sengetid - de andre dage har der været skrig og skrål til kl 22-23 tiden.
Så jeg tror på at hun er ved at blive sig selv igen
For hold da op - for havde aldrig i miot liv forestillet mig at min lille prinsesse kunne blive sån en lille baby monster.
Ja hun havde det skidt - Meeeen hun skreg som om hun fik bank hvis hun ikke lige kunne nå en bamse -
Så det har ikke været sjovt at være moar
jun 2011
mar 2011
Øv - godbedring.
Men dejligt hun kan fortælle hvor det gør ondt.
jun 2011
Hun bliver så hysterisk!