15. aug 2008 Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Ved børn mere en vi tror..? {{forumTopicSubject}}
Idag sidder vi hjemme ved min mor og spiser, lige pludselig siger Nikoline 'baby i maven'...
Thomas og jeg kigger mærkeligt på hinanden, hvor efter jeg spørger Nikoline der har en baby i maven...
Hun smiler kigger væk og siger igen 'Nikoline har en baby i maven'...
Min mor siger så 'nå, så I har fortalt hende det', hvor jeg svare NEJ, vi har intet nævnt over for hende...
ikke nok med det, vi har idag været til scanning, og da vi kommer for at hente Nikoline ved min mor, viser vi min mor scanningsbillederne... Nikoline spørg om hun må se, og jeg viser hende dem...
Hun siger 'det er inde i mors mave... mor har ondt i maven'...
Jeg var i total chok... Hvor ved hun det fra...??? Vi har med vilje ikke fortalt hende noget, eller snakket om det, når hun har været til stede (hvis der nu skulle gå noget galt)...
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Meeen altså jeg blev for ca 14 dage siden spurgt af min dp mor om vi ventede os igen? Jeg kiggede på hende og sagde nej det gør vi ikke. Nå jamen Oliver havde stolt fortalt at mor havde en baby i maven. Dp havde så sagt, nå tror du det? JA svarede oliver mor har en lillebror i maven... Han havde lydt så overbevisende så hun og hendes mand var hoppet på den...
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Også vis man ked af det det kan de også mærke jo.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 532
aug 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Babyer: 2 Emner: 426 Svar: 1.299
Vi har 2 timers kørsel hjem fra klinikken, hvor vi bla har taget til scanning... Så der har vi god tid til at snakke om "maven" og ellers har det været når hun er puttet... Og vi har aldrig brugt ordet baby, da det jo ikk er en baby endnu..
Men igen, hvor ved hun fra, hvad et scanningsbillede er..?
Ved børn mere en vi tror..?