{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plads til barnevognen i ny bil.
  • #1   22. mar 2013 Kommer meget an på hva mærke barnevognen er tror jeg.min søster havde en Emma junga og en Passat, og der kunne barnevognen ikke gå i smiley

  • #2   22. mar 2013 Bagage rummet er forholdsvis dybt i en golf 4 , men selvfølgelig afhænger det af barnevognen smiley

  • #3   22. mar 2013 Vi har en emmaljunga, ved ikke lige hvad model. Vi har også en Passat pg det er ikke noget problem. Den bil vi skal af med er en Audi A4 og der kan kun lige være en barnevogn...
    Vi må tage barnevognen med, når vi skal op og kigge Golf smiley


  • #4   22. mar 2013
    Vi havde en før vores altea. Og en emmaljunga big star suprime kan godt være der ikke noget problem.


  • #5   22. mar 2013 Jackie havde i en golf IV?
    Slog i bagsæderne ned eller kunne det hele presses i bagagerummet??

    Har hørt at barnevognsstellet uniq, kan klappes meget mere sammen end alm stel?


  • #6   22. mar 2013 Matilde, kunne en emma junga ikke være i en passat ?????? Det var måske ikke en st.car ? Ih nu bliver jeg da helt nervøs! Vi har købt en big starsupreme, og lige købt en toyota avensis st.car, Vi har ikke engang tænkt på lige at kører ind og tjekke om den kan være der, for SELVFØLGELIG kan den det i en st.car. Men nu bliver jeg da nervøs når du skriver den ikke kunne i en passat smiley


  • #7   22. mar 2013 jane: Din barnevogn kan fint være i din nye bil, min morfar have lige købt samme bil og kan på øjemål se den nemt kan være der når jeg kan have min oddervogn i min toyota aygo (meget lille bil)

  • #8   22. mar 2013 Åh, godt mutten ! Havde godt nok heller ikke regnet med det var et problem smiley

  • #9   22. mar 2013
    Ja det var det . Nej ingen ændringer bare ind med den den kan godt være der smiley


  • #10   22. mar 2013 Jane: nej det er sådan en som bil de har. Jg ved heller ikk hvor meget de forsøgte. Men hun har sagt det var røv og de kom altid i to biler, fordi den ikke kunne være i bagage rummet.

    En st car skal da kunne rumme en barnevogn smiley


  • #11   22. mar 2013 Kender ikke lige til den bils bagagerum.

    Men vil blot sig det er ikke en selvfølge at en barnevogn kan være i en st. Car. Vi har en Audi A4 og der kan vores emmaljunga ikke være i med mindre et sæde bliver lagt ned. Men i vores Kia ceed kan den være der uden problemer.


  • #12   22. mar 2013 Vi har haft en golf 4. Det kunne godt lade sig gøre men det krævede at hjulene blev pillet af. Vi skiftede Golfen ud til en en Passat stationcar. Det kan godt gå i en golf men jeg synes det blev træls smiley

  • #13   22. mar 2013
    Vi skulle hverken have hjul af vores . Hvis vi vil have mere plads klappede vi bare den øverste barnevognsdel helt sammen. Vi skiftede kun bil fordi der var for lidt døre i .


  • #14   22. mar 2013 Altså, jeg har uden problemer en Emmaljunga big star Uniq bag i min gamle corolla, så de kan være i en del biler. Piller dog altid hjulene af, og slår kassen sammen, ellers har jeg ingen chance. Men det vænner man sig hurtigt til, og det tager mig ingen tid.

  • #15   22. mar 2013 Ved godt der bliver lidt mere bøvlet med en golf frem for Audi'en ø. Men manden har fri firmabil og jeg kører ikke ret meget. Så vi ville købe en mindre og billigere bil istedet audi'en bare holder og taber for meget værdi smiley


  • #16   22. mar 2013 Jackie... Stellet nederst og kassen oven på så?


  • #17   22. mar 2013 Har ikk lige læst hva de andre har svaret...
    Vi har haft en golf 4 og Emmaljunga barnevogn (den store)... Vi har ALDRIG haft problemer med at få barnevognen i... Vi puttede først stellet "ned"/ind, så det stod på hjulene... Og derefter satte vi kassen oven på... Dog havde vi ikk hattehylden i bilen...
    Har også et vennepar med samme bil og vogn og det har de haft i 2år nu, som fast bil smiley


  • #18   22. mar 2013 Ved ikk om det har noget at sige, men vores var en 5dørs smiley

  • #20   22. mar 2013 Ja ind med stillet først og kassen oven på.
    Ja hattehylden skal ud self. Ellers kan den ikke


  • Kennet M
    Kennet M Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 45
    #21   22. mar 2013 Vores Big Star Supreme passede perfekt i både vores Skoda Fabia Combi og vores Skoda Octavia (ikke stc). Vi har aldrig taget hjul af eller klappen kasse sammen (det er mit liv for kort til, det er jo mig der bliver våd :-))

    Der er ikke andet at gøre end at prøve sig frem


Kommentér på:
Plads til barnevognen i ny bil.

Annonce