{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.670 visninger | Oprettet:

HemmeligGravid
HemmeligGravid
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Fordele/ulemper med 3 lige i rap? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har nu idag fundet ud af at jeg er gravid og der er ingen tvivl er gået 8 dage over og min har derfor testet.

Det er på ingen måder planlagt..
jeg må ikke bruge præventioner med hormoner så derfor har det været ingen sex eller regnfrakke..
så en af regnfrakkerne må være gået i stykker uden vi lige har været klar over det.. ?

vi har i forvejen 2 skønne børn med 23 mdrs mellemrum...
men mellem den yngste og den i maven ville der blive ca 19-20 mdr imellem..

kunne i fortælle mig hvad fordele og ulemperne er ved at få 3 lige i rap?

jeg tænker det må være sindsygt hårdt, men så alligevel ikke..
Men tak til jer der lige vil dele jeres erfaringer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordele/ulemper med 3 lige i rap?
  • #1   25. apr 2013 Jeg har ingen erfaring, men min første tanke er "ulempen må være tre små børn på samme tid!".

Ej, spøg til side og tillykke! Mon ikke det vil være ret hårdt arbejde det første halvandet år, og derefter vil I kunne se at alle ungerne har stor glæde af hinanden?
    Det er vel blot 2 år mere, som dem I lige har haft.

• #2   25. apr 2013 Sådan tænker jeg også.
    Har ikke fortalt det til manden endnu. Aner ikke hvordan jeg skal gøre det. Vi havde planlagt en nr 3. Men først om 4 år.
    Og hvad mon bedsteforældrene siger ?
    Ååhhh tankerne kører godt nok rundt lige nu og maven rumler.

• #3   25. apr 2013 Hvad bedsteforældrene siger er jo ligegyldigt - mandens reaktion er dog lidt mere relevant smiley

• #4   25. apr 2013 Jeg ved det godt men da vi fortalte mandens forældre det synes farmoren det var synd at den store allerede skulle have en mindre søskende. Og det var lidt hårdt at hun havde den holdning.
    Men den har hun efterfølgende pakket væk, men denne gang er der mindre imellem dem ...... Men må se om jeg kan få taget mig sammen og få det fortalt til manden. Må se om jeg kan fange ham i et positivt øjeblik så han måske bedre kan sluge den

• #6   25. apr 2013 åhhh de samme tanker kører også igennem mit hoved... nu er det godt nok planen at vi først vil prøve og få nr 3 når vores datter er blevet 2 år... så hun kan gudskelov snildt nå og blive 3 år inden den næste kommer til verden men der er da alligevel mange tanker der kører igennem hovedet...

• #8   25. apr 2013 Den yngste fylder 1 år i juni.
    Men i vores hus er der kun 2 børneværelser. Så 2 vil komme til ar dele værelse de første par år indtil der er råd til at bygge ud eller købe større hus

• #9   25. apr 2013 Dem jeg kender med 3 børn siger at det værst at at gå fra 1 barn til nr 2. Men nummer 3 flyder ligesom ind i flokken og rutinerne smiley

• #11   25. apr 2013 Acs: ha ha du har altid sådan nogen geniale kommentar ;-).

Jeg tænker lidt mere om din krop kan klare det? Min kunne 100% ikke.
    Men jeg har også hørt at 3'eren bare "glider" ind i flokken så det er jo positivt:-)

• #12   25. apr 2013 Mine fødsler har begge været dejlige og nemme. Og generne ved graviditeterne har været kvalme og uro i benene.
    Så tror fint kroppen kan klare det

• #14   25. apr 2013 de vil alle tre få så meget ud af henanden, der er stor chance for de får den fedeste barndom sammen, som ingen nogensinde vil kunne forstå..

• #15   25. apr 2013 og husk børn tager ikke skade af og dele værelse:0)

• #17   25. apr 2013 Har snakket med manden nu og han tog det rigtig flot. Og nu har vi lige noget tid at få det snakket igennem og så se hvad vi finder ud af

• #18   25. apr 2013 Værelserne er det mindste problem smiley

I mine forældres hus var der fire soveværelser - alligevel delte min søster og jeg altså værelse til hun var omkring 11-12 år, og dermed for gammel til at hun gad mig.

• #19   27. apr 2013 Ved godt værelserne bliver det mindste problem.
    Jeg har lidt vænnet mig til tanken. Men farmand skubber det lidt til side og vil ikke rigtig snakke om det så vi kan finde en løsning..
    For vi skulle jo gerne være enige om hvad der kommer til at ske.

Men er der slet ingen som har 3 i rap der kan fortælle deres erfaringer ?

• #20   27. apr 2013 Mine er 5, 3 og 2. Synes det første år med nr 3 var det hårdeste. Man kan ik være overalt uanset hvor meget man prøver at fordele sol og vind lige. Og Freja som er nr 2 ku ik engang gå da den yngste blev født. Men man finder jo en rutine og nu de er ved at være store alle 3 så blir det nemmere. Selvom de sfl har vildt mange konflikter hehe så er de jo også så glade ved hinanden. Da jeg fandt ud af vi ventede nr 3 overvejede vi abort - faktisk så meget at jeg havde skrevet under og var på sygehuset for at finde ud af hvor langt jeg var henne så jeg enten sku have tid samme dag eller ugen efter. Men var så 19 uger henne. Så lettet blev jeg for havde det ik ok med beslutningen og havde lyst til at løbe derfra. Kunne ik få mig selv til at fjerne et barn så langt henne ( og tror ik jeg havde gennemført alligevel ) men hvor er jeg glad for hun er her smiley når først de er kommet kan de jo ik undværes alligevel og man finder jo ud af det smiley men sfl de dage hvor de bare er mega umulius alle 3 og man er ved at blive sindsyg tænker man da at det ville være rart der var 10 år imellem smiley

Kommentér på:
Fordele/ulemper med 3 lige i rap?

Annonce