{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

jer med 3 børn {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Jeg går tit og tænker på om vi skal have et tredje barn en dag, vi er jo så "unge" så vi har masser af tid smiley
Men nu vil jeg så høre jer med 3 børn hvad fordele og ulemper er med 3 børn og om det gøre den STORE forskel at få den tredje smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jer med 3 børn
  • #1   19. nov 2013 Jeg vil sige. Nej der er ikke så stor forskel.
    Overgangen fra 1-2 kan mærkes lidt syntes jeg.
    Men ikke fra 2-3
    Tror også overgangen fra 3-4 har betydning i og med man fx. Ikke kan være i en almindelig bil mere. Osv.


  • #2   19. nov 2013
    Jeg følger lige med her smiley


  • #3   19. nov 2013 Sys ikke selv jeg bemærker den helt store forandring fra 1 til 2 børn.
    Men mine egne tanker om det med at få en tredje er om man nu kan få råd til at tage på ture, fx på bakken, i svømmehal osv, da ting jo hurtigt bliver dyre, så tænker jeg om vi alle vil kunne være i bilen, og om min familie overhovedet gider passe 3 af gangen ?? Altså nu kommer mig og kæresten ret sjældent ud. Måske 1-2 gange om året. Nogle gange bliver den store passet nogle timer hos min mor eller far, for at vi kan få ordnet praktiske ting, men det er MEGET sjældent han overnatter andre steder end hjemme smiley
    Men samtidig sys jeg ikke jeg er færdig med at få børn smiley


  • #4   19. nov 2013 Vi er 22 og 23 år med 3 børn:)

    De fylder år i januar og bliver 1, 3 og 5 smiley

    Hvis man overhoved kan snakke om at "mærke det" er overgangen fra 1 til 2 mere end fra 2-3 ! smiley Helt klart synes jeg at det var helt naturligt og gnidningsfrit med den tredje:-)

    Fordele er der masser af. Det kan ikke ramses op. Alt den kærlighed os og børnene imellem. Deres kærlighed til hinanden. Der er liv i huset. Jeg tænker nogle gange når de bliver voksne og kommer hjem til middag eks vis, måske med kæreste og barn/børn og vi bare sidder ren hygge som en STOR familie vi har startet med at skabe:,)

    der er selvfølgelig det med at en rummelig bil ville Være rart men det kan sagtens vente. Vi har længe kørt med en lille gammel Peugeot 306 3-dørs;) Ej men børn er lykken, og ønsker I en trejde så spring på, forskellen er virkelig ikke så stor, udover alt den kærlighed:-)

    Min moster som selv har 3 sagde det samme da vi havde de to første, at man ikke mærker en mere. Både min oldemor,mormor,moster,mor + far og flere i familien har 3:) Min far valgte så at få 2 mere med hans "nye" kone og har nu 5 stk:)

    Jeg tror snart statistikker stiger. Flere og flere får flere børn synes jeg det virker som om.

    Jeg ved jeg altid vil savne "kampen" om at blive gravid, mit evige testo gen for at teste graviditet, savne graviditeten og hele stemning og spændingen, fødslen hjemme og hyggen med familien og ikke mindst en lille BEBS igen! Men man må jo stoppe et sted:) Jeg ved at manden ville Være frisk på en om nogle år men jeg tror jeg er helt færdig nu;-) Nu skal skolw og uddannelse/job i fokus hos mig-",)


  • #5   20. nov 2013 Christina: har de alle tre fødselsdag i januar?
    Puha det er dyrt i gaver for dig med jul og fødselsdag lige op ad hinanden til dem alle tre.

    Jeg vil gerne have 3 børn, men den 1 er ikke kommet endnu.


  • #6   20. nov 2013 Min kæreste kommer for en familie hvor de er 6 "børn" i alderen fra 6-27 og sys ikke der er voldsomt meget kærlighed mellem dem.
    Tilgengæld har jeg haft en storebror som desværre døde da jeg var 12, men vi havde et helt specielt bånd.
    Så er da bange for jo flere jeg får jo mindre kærlighed er der i mellem dem.


  • #7   20. nov 2013 Jeg kan på mine egne børn mærke en kærlighed (mellem de to store og til den lille) som er helt unik..

    Vi har en mindre bil. Og har alligevel tre stole på bagsædet..
    Det er intet problem og vi har barnevognen bag i..

    Jeg syntes det er vigtigt at mærke efter i sin mave. Hvordan man selv har det.

    Jeg har mellem min lillebror og jeg 13 år Ingen tvivl om at jeg elsker ham. Men det har været så svært at se fordi der netop er for mange år mellem os. smiley


  • #8   20. nov 2013 Mine unger bliver forresten 5 og 6 år til foråret. Og så er den yngste 8 uger smiley

  • #9   20. nov 2013 hende L- hvilken lille bil kan klare tre autostole ? smiley

  • #10   20. nov 2013 Vi har en skoda Fabia comfort..
    Vi tog de tre stole med da vi købte bilen. Det var mit kræv. At mine børn skal sidde på deres stole. Ellers skulle vi ikke have bilen


  • #11   20. nov 2013 Hov. Fem og syv år

  • #12   20. nov 2013 Der er 3 1/2 år mellem mine drenge smiley og hvis jeg skal ha en mere skal der være 3 1/2 år mellem den yngste og den nye.


  • #13   6. jan 2014 Projekt baby. yep, alle i januar smiley

  • #14   6. jan 2014 Vores er 6 4 og 3. Vi har en st. Car og kan lige være der smiley dde 2 yngste er piger og deler værelse smiley kan som regel godt få dem passet når vi skal noget. Det er dyrt i bleer osv ihvertfald når de ligger tæt. Vi har årskort til zoo så der kan vi altid komme, for det er mega dyrt når man skal nogen steder smiley men ik umuligt. Vi kommer også ud og rejse smiley alle vores går til fritidsaktiviteter og det koster også og kræver god plsnlægning da de er for små til at tage afsted alene. Vores nr 3 var en mega sur baby smiley så det første år med 3 var hårdt. Men sys ik det gør en STOR forskel at gå fra 2 til 3. smiley

Kommentér på:
jer med 3 børn

Annonce