{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med 3 børn!
  • #2   4. okt 2012 Hej
    Jeg har 3 børn men synes ik der er de store ulemper i hverdagen. Der er 2 år imellem alle mine børn, da de var helt små var der selvfølgelig lidt at se til men ingen ulemper.
    Det er det bedste jeg kan hjælpe


  • #3   4. okt 2012 jeg er af en søskendeflok på 3.. Hvor jeg er ældst.. der er lige under 3 år imellem os alle..
    Min søster (midterste barn) har syntes det var svært.. enten var hun for lille, og ellers var hun for stor..
    Min søster og jeg har altid været som dag og nat, så efter vi blev ældre har vi ikke haft så meget glæde af hinanden. men da vi var små legede vi meget sammen.
    Den yngste blev en dreng (min lillebror)..

    jeg har ikke haft nogle problemer ved at have to mindre søskende.. Har været meget stolt af dem som yngre, og beskyttede dem meget,,


  • #4   4. okt 2012 Jeg har 3 børn og syntes ikke der er nogle ulemper ved det. smiley
    Den store er 16, nr. 2 er 12 og rosinen i pølseenden er 3. De ligger dejligt spredt og gjorde det ikke så pokkers ondt og var jeg under 30 så ville jer gerne have fler. smiley
    Uanset om der 2 eller 3 børn vil de altid skændes, men de vil altid holde sammen mod andre. Syntes ikke at nr 3 er anderledes end at ha 2. smiley


  • #5   4. okt 2012 vi har 3 og de ligger tæt. 5, 2 og 1 (dog har pigerne snart fødselsdag så snart 2 og 3) er egentlig meget glad for de ligger så tæt, så de er nogenlunde samme sted og vi har ikke rigtig nogle forskelskonflikter, vi sørger for de oplever en masse sammen men også hver for sig. det er ikke nær så hårdt nu som lige da nr 3 blev født, det var lidt hårdt i starten, men nu er hun med de andre og de leger alle 3 godt sammen. men sfl har de konflikter som alle andre søskende smiley indtil for nylig havde jeg ellers sagt jeg godt ville have haft lidt længere mellem nr 2 og 3 (der er 14mdr) men faktisk er det ok de ligger som de gør. men der er gang i dem så jeg er træt når jeg går i seng om aftnen hehe. det kan også godt være lidt en udfordring at aflevere og hente 3 forskellige steder, det tager tid smiley

  • #6   5. okt 2012 Jeg håber det er ok at jeg lige låner din tråd smiley

    Kan I have alle 3 børn i en alm person bil eller har I en større?


  • #7   5. okt 2012 Hej
    Ja vi har alle 3 i en alm personbil/St car. Tror først det er ved barn nr 4 det kræver en stor bil.


  • #8   5. okt 2012 vi har en 9 pers. bil så vi har masser af plads smiley har dog kørt i mine forældres der er ganske alm, og vil sige det ikke er fedt, når alle 3 sidder i stol :s man kan lige klemme sin mås ned på midtersædet og så heller ikke mere. skal ikke have en alm bil så længe de sidder i stol smiley men man kan jo få alm str bil hvor de 3 bagsæder er spererate så der er plads til 3 stole smiley

  • #9   5. okt 2012 Vi snakker nemlig om nr 3 og vi har lige nu en fiat merea st car og vi ville ikke kunne have 3 børnestole på bagsædet.. Der kan ikke engnag sidde en person mellem de 2 stole vi har nu..

    Men nu skal jeg også først være færdig med min uddannelse og have et job så der går min. 3 år endnu smiley


  • #10   5. okt 2012 Synes det er skønt med 3 børn, men er glad for at der er nogle år imellem dem, da jeg synes det har været lettere at "nyde dem" som små når søskende var lidt ældre smiley Men der er self. også fordele ved at have dem tæt på hinanden - så nok en smagssag:) Fordel - at de har hinanden - også som ældre:) Jeg har selv 4 søskende og synes det er skønt.
    Ulempe - man skal have et ok stort hus - ihvertfald hvis man ønsker de skal have hver deres værelse:)
    Mht. bil, så har vi også en 7 personers bil med seperate sæder, så de har god plads. Vi har haft en stationcar før - hvor den ældste sad presset i midten mellem 2 autostole, det fungerede ikke her.


Kommentér på:
Jer med 3 børn!

Annonce