1.130 visninger
|
Oprettet:
Flere børn {{forumTopicSubject}}
Hvad tanker gør i jer omkring det at ønske flere børn ?? afskrækker jeres oplevelser jer ?
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Fik en rigtig god efter fødselsamtale med min jordemoder, som sagde at nu skulle jeg lige have det lidt på afstand, og skulle jeg have flere, så ville jeg helt sikkert kunne få et pks. Det beroligede mig rigtig meget og mit problem har egentlig ikke været skrækken for at få flere børn, men mit problem med at få bearbejde oplevelsen fra min første fødsel. Har jo vidst at denne gang ville det blive helt anderledes. Stille og roligt.
Da jeg fandt ud af jeg var gravid sørgede jeg for at få den samme jordemoder, og hun kunne huske mig. Hun fik arrangeret et møde med en læge da jeg var til md scanning og allerede der fik jeg dato for pks.
Og nu går vi så bare og venter på den dato, så vi kan få lillebror ud
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
Men da jeg fandt ud af at vi ventede os igen, blev jeg rigtig bange for den kommende fødsel, at det faktisk stressede mig rigtig meget..
Jeg ønsker så meget at prøve at føde normalt, men er så bange for det, så ville nok vælge KS. Selvom min JM har sagt vi laver en fødselsplan lige efter mit hoved, og hvis jeg undervejs siger at nu føler jeg at det er ved at ende som sidst, vil jeg blive kørt stille og rolig til KS så jeg kan være vågn denne gang..
Men aner ikke hvad jeg ville gøre..
Håber det var til at forstå, er lidt rundt på gulvet i dag.
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Er ked af at høre du har tabt
Hvis du har mod på at prøve at føde normalt så syntes jeg da du skal give det et forsøg, hvis der ikke skulle være noget i vejen for det. Så længe du har et kejsersnit at falde tilbage på.
Det jo heller ikke noget I behøver at beslutte med det samme, men du kan jo tænke over det og se når du kommer længere hen i din næste graviditet om du stadig er bange, for så er et pks jo at foretrække
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
Mit højste ønske er at komme til at føde selv, men er bare næsten sikker på at jeg vil ligge og være bange for at det vil gå galt i sidste øjeblik igen.. Men bare tanken om ikke at få barnet op på sig lige efter det kommer ud, kan gøre mig ked af det igen.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 55
Flere børn
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside