1.391 visninger
|
Oprettet:
Lære at sove i egen seng.. {{forumTopicSubject}}
Malou har siden hun blev født ligget i sengen ved mig, både på hospitalet og herhjemme. Men nu vil kæresten godt have at hun sover i sin egen seng. Vi er derfor blevet enige om at lære hende det.
Men hun vågner hvergang jeg ligger hende derned også sparker hun dynen af og ligger istedet og pludre i lidt tid inden hun begynder at små græde.
Jeg bukker så under og tager hende på mit bryst hvor hun falder i søvn med det samme! Så det er nok mest af alt min skyld, ved jeg godt selv..
Hvordan lærte i jeres børn at sove alene?
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 143
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 211
i stedet for bare og tage hende op igen så prøv og trøste hende mens hun ligger i sengen... hvis det er fordi hendes seng føles meget stor for hende så prøv med en lift i seng og/eller en stofble foldet godt rundt om det øverste af hendes hoved det gør hun vil få en følelse af mindre plads hvilket minder mere om tiden inde i dig....
find evt en uro med en rolig melodi på eller en bamse med en melodi i dette kan også godt berolige....
selvfølgelig bliver hun helt og aldeles ulykkelig tager du hende op til hun er faldet helt til ro igen også starter du om igen med og ligge hende i sengen... bliv ved og ved til sidst vil det lykkes... men stå fast ved din beslutning om og gøre det... alt andet vil ende med og blive forvirrende for hende
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Dog kommer hun luskende ind om natten for at sove ved os
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg har altid kørt med nedtrapning, så jeg ville tage hende op og berolige hende lidt og så lægge hende ned igen. Over tid kan du gøre det mindre og mindre.. men det er en proces og tager lang tid og en god indsats de lærer det ikke fra den ene dag til den anden.
Lære at sove i egen seng..