{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Zitta
Zitta
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36

Sove om dagen....? Nix mor! 10 måneder gammel {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Vores dreng er 10 måneder lige om lidt. Han vil bare ikke puttes om dagen mere. Det startede med at han var svær at putte til lur om eftermiddagen og nu er det så galt med begge lure.
Han er jo træt, men nægter at sove. Han går amok hvis jeg ligger ham ned i hans barnevogn eller segn og skriger helt hysterisk til han kommer op og sidde. Nogen dage er det kun lykkedes os at få ham til at sove en gang og når han når KL 17, er han umulig at være sammen med smiley Jeg er så ked, for i dag er han lige startet i dagpleje og det skulle jo helst være en god oplevelse... DP mor tager det heldigvis roligt og har mod på at prøve og putte ham imorgen...
Kan det være tænderne? Han har lige fået en...
Suk! Hjælp mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove om dagen....? Nix mor! 10 måneder gammel
  • #1   29. jul 2013 Jeg tror simpelthen ikke han har brug for to lure, også skal det jo korrigeres så det passer til en ny sive rytme

• #2   29. jul 2013 Det er nok mange ting der spiller. Tænder, opstart i DP og behovet for kun en enkelt lur i dagtimerne. Tålmodighed er nok vejen frem.

• Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

#3   29. jul 2013 Han er først lige startet i dagpleje i dag og det med søvnen har varet i to uger... Jeg har lige fået ham til at sove og det bliver jo så hans eneste lur i dag nok. Så må jeg se hvordan det går smiley

• #4   29. jul 2013 Jeg vil tage først lur fra ham og så kun lade ham sove en lur omdagen..
    Min droppede første lur da hun var 7 mdr..

• Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

#5   29. jul 2013 Holdt da op! 7 måneder... Ja, vi prøver og se hvad der sker ved at sove en lur. Men synes uanset hvor jeg spørger, så siger alle at det er tidligt han går til en lur og han har jo virket træt, derfor har vi prøvet at holde fast i de to lure smiley

• #6   29. jul 2013 Hn, min var 9mrd og den anden var 6 måneder da de gik til en lur

• Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

#7   29. jul 2013 Tak. Jeg prøver en lur og ser hvordan det går smiley

• #8   29. jul 2013 Clara droppede sin ene lur samme dag som hun startede i vuggestuen, da var hun 9 måneder.

• #9   29. jul 2013 Emma har altid kun sovet en lur dog har hun altid sovet meget om natten,

Jeg syntes du skal prøve skippe formiddags lyr også bare en middags lur men bare rolig når han starter i dp skal det nok komme med luren for så blir han træt i hovdet af alle de udfordringer der kommer

Kommentér på:
Sove om dagen....? Nix mor! 10 måneder gammel

Annonce