{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Autostol til de mindste. {{forumTopicSubject}}

Hejsa tøzzer.

så er det lige mig igen med et spørgsmål til udstyr til de små smiley

Er der nogen af jer som kender emmaljungas autostol til de mindste. har hørt de fik et godt test resultalt hvis man bruge 3 punkt selen i stedet for basen.

vil bare lige høre om der er nogen som har erfaringer med den eller andre gode mærker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autostol til de mindste.
  • #2   24. aug 2009 Fine-Pigens MoaR .

    hvad er det for et mærke? hehe er så ny i alt det her så man skal jo spørge eksperterne her inde. :0)


  • #3   24. aug 2009 Termin den 27.02.2010 smiley .---> Som du ved fra tidligere så sværger jeg til Emmaljunga så ja, den har vi... =)
    Vi er super glade for den men ja, man skal efter sigende ikke bruge isofix (hvilket vi heller ikke gør).
    Jeg snakkede med en ekspidient i Kære Børn som frarådte os at købe den (efter vi havde købt den) men som tidligere skal du også her være opmærksom på at nogen af butikkerne får flere penge ind på bestemte mærker... =)

    Jeg vil dog sige at hvis vi havde vist at Nicoline var så lille som hun var så havde vi valgt en anden stol da Emmaljunga ikke har en babyindsats som f.eks. Recaro.


  • #4   24. aug 2009 hejsa jeg vil helt sikkert sige rømer som den jeg har til salg barnet sidder virkelig spændt fast i den i 3 punkt sele .. sker der en ulykke er jeg sikker på man er spændt sikker fast smiley nu kender jeg ikke emmajungas .. men ville bare fortælle hvad jeg syns smiley

  • #5   24. aug 2009 Jeg er åben for alle svar. fordi butikkerne snakker jo for deres sag og ikke altid hvad der er bedst. det var derfor jeg lige ville høre jer her inde da det er jer som bruge alle disse ting i hverdagen smiley

  • #6   24. aug 2009 jeg har ikke prøvet den, for jeg er helt klart også til recaro.
    men har fået avide at det der var med basen skulle være lavet så den fik lige mange stjerner med og uden..


  • #7   24. aug 2009 vi har selv recaro young profi plus, og er super glade for den, babydrengen sidder kanon i den og har gjort det fra dag et.. ved ikke om Emmaljunga stolen er god, men synes ikke sådan vi har hørt noget skidt om den, kun som Lotte siger hos butikker som tjener mere på andre mærker ;o)

    men hvertfald vil jeg nok anbefale at få en med babyindsats i, især hvis det nu skulle gå hen at være en lille baby.


  • #8   24. aug 2009 Vi har selv Maxi cosi, som er smadder godt... den er vi super glade for.... dog er det til nummeret større end du søger..

    Men ja, recaro er jo os dem der laver sæder til racerbiler... så de er vist noget af det sikreste...


Kommentér på:
Autostol til de mindste.

Annonce