{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autostol til de mindste.
  • #2   11. okt 2009 okay. vi har også overvejet en römer eller en emmaljunga auto stol. men så tale hun bare så godt for den her i ønskebørn. vi skal bestille barnevogn samtidig, men ønske børn giver åbnebart ikke rabat. så vi har overvejet at tage ud i babysam. men sys det er svart at vælge lige så som da vi skulle finde ud af hvilken barnevogn vi skulle vælge. nu skal den bare bestilles.

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #4   11. okt 2009 Den er meget lille i det, så den kan ikke bruges så længe som andre kan... Selvfølgelig alt efter hvordan de vokser..

  • #5   11. okt 2009 vi har også købt den...

  • #6   11. okt 2009 vi havde en emmaljunga og var mega glad for den, nem at justere. Men også fordi vi havde basen til stel, så den var nem at komme om med. Og så det at man ikke skal bære rundt altid.

  • #9   11. okt 2009 trine M

    okay, men dem de sælger i butikkerne her i DK er vel godkendt...?

    nu sys jeg det er endnu svære at vælge hvilken stol man skal vælge


  • #10   11. okt 2009 Vi har haft den og var helt vildt glade for den...

  • #11   11. okt 2009 vi har den og kunne ikke være mere tilfreds, jeg har hørt mange sige at den er til de helt små babyer, men den har altså passet perfekt til vores søn som blev født med en kampvægt på 3826 og 54 cm vi bruger den stadig og regner med at kunne bruge den hvertfald et par måneder (han er knap 6 måneder) endnu, og så skal han over i den store fra recaro selvfølgeligt he he...

    vi kan klart anbefale den, og er også sikker på den er god til små bebser...

    men der er sikkert også andre mærker der er gode, tror det er lidt en smagssag..


  • #12   12. okt 2009 Iben E... Ja det er nice... købte samtidigt emmaljunga klapvogn cerox 360' og hold da op hvor var det nemt under indkøb mm.. Intet bøvl med at flytte fra autostol til lift og tilbage igen. Hvis han faldt i søvn i bil, sov han jo videre 'på stellet'... Intet slid og slæb, man slap også for at have dem stående på indkøbs vognen, hvilket jeg er meget imod...

Kommentér på:
Autostol til de mindste.

Annonce